اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف روان‌سازی و کنترل ترافیک کرج صورت می‌گیرد

ساماندهی علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر امور ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی این شهرستان با هدف روان‌سازی و کنترل ترافیک خبر داد.

ساماندهی علائم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در کرج

امیر عطائی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: معضل ترافیک همچون دیگر کلانشهر‌ها و شهرستان‌های پرجمعیت کشور گریبانگیر مرکز استان البرز نیز بوده و که در همین راستا اقدامات لازم در جهت کنترل و کاهش این معضل در دست انجام است.

وی تصریح کرد: وجود ترافیک در کرج به ویژه در برخی از خیابان‌های اصلی دلایل متعددی دارد که ریشه‌یابی و به تبع آن اجرای طرح‌های لازم نیازمند کار کارشناسی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در مدیریت شهری است.

مدیر امور ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری کرج در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای کنترل ترافیک مرکز استان البرز در حال انجام است؟ گفت: این موضوع به صورت مداوم در دستور کاری مدیران شهر قرار دارد و هر حوزه وظایف و اختیاراتی دارد که آن را انجام می‌دهد.

عطائی‌نیا با بیان اینکه شهرداری متولی اصلی مدیریت کنترل و ترافیک شهر است، بیان کرد: با این وجود تنها یک نهاد و یا یک سازمان نمی‌تواند همه مسئولیت‌ها را به دوش گرفته و از صفر تا صد امور را بر عهده گیرد.

وی تاکید کرد: بر این اساس همه باید تلاش کنیم تا معضل ترافیک در کرج کنترل شده و کاهش یابد و در این حوزه ارگان‌های دیگر نیز مسئولیت‌های حساسی را بر عهده دارند.

مدیر امور ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری کرج افزود: یکی از اقداماتی که ما هم‌اکنون در دست انجام داریم مربوط به ساماندهی علایم و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی است که این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

عطائی‌نیا افزود: بر اساس این طرح چراغ‌های راهنمایی رانندگی در سطح شهرستان کرج به ویژه تقاطع‌های همسطح مورد بازبینی قرار گرفته و در صورت وجود نقص برطرف خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین معابر دیگر کلانشهر کرج که فاقد علایم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی هستند نیز شناسایی و برای نصب این چراغ‌ها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

عطائی‌نیا در پایان گفت: امیدواریم اجرای این طرح کمبودهای حوزه سخت‌افزاری را برطرف کرده و برای مقابله با ترافیک ما مشکل سخت‌افزاری در کرج نداشته باشیم.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول