اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاجی:

هر عملی که تأثیر سوء در مردم بگذارد خیانت است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر از هر یک از مسئولان عملی سر بزند که در مردم تأثیر سوء بگذارد آن خیانت است.

هر عملی که تأثیر سوء در مردم بگذارد خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالعلی تاجی پیش از ظهر امروز در نشست طرح مهرآفرین که در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر که آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و همدستان آن‌ها دایره تحریم‌ها را بر مردم ایران با ارائه ادعاهای واهی که دارند، تشدید می‌کنند تا به‌زعم خود کشور را فلج کنند، ما مدیران وظیفه داریم نهایت تلاش خود را در همراهی مردم به‌کار بندیم.

وی افزود: وظیفه ما که در نظام اداری مسئولیت داریم این است که وظایف خود را به‌خوبی انجام دهیم تا مردم کم‌تر تبعات فشارها را احساس کنند.

این مقام کشوری با بیان اینکه اعلام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خط بطلانی بر تمام این فشارها بود بیان داشت: مردم ما بسیار هوشیارند اما رفتارهای برخی افراد که سبب نابسامانی در نظام اداری بشود را هرگز بر نمی‌تابند.

تاجی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف حاکمیت ارزش‌های الهی در جامعه شکل گرفت، از روز اول که نطفه آن در سال 1342 بسته شد تاکنون همواره مورد خصم و هجوم دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

وی تصریح کرد: پس از سرنگونی رژیم منحوس ستم‌شاهی، پس‌مانده‌های گروهک‌های وابسته به آن در اقصی نقاط کشور شکل گرفتند و دشمنی را با انقلاب آغاز کردند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری گفت: به کوری چشم دشمنان، جمهوری اسلامی ایران در تمام این سال‌ها با الگوگیری از مکتب قرآنی اسلامی و رهبری مدبرانه بنیانگذار انقلاب و هوشمندی مقام معظم رهبری همواره بر مشکلات و فراز و نشیب‌ها فائق آمده است.

تاجی افزود: در دهه 60 گروهک‌های معاند نظام در تهران، گنبد، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان بسیج شدند و جنگ تمام عیاری را دشمن پس از پیروزی انقلاب بر ما تحمیل کرد که با ایستادگی این نقشه‌ها همگی خنثی و انقلاب امروز در رأس قله است.

وی یادآور شد: تا شعار ما «الله‌اکبر و لااله‌الا‌الله» باشد این دشمنی‌ها بر علیه ما وجود خواهد داشت لذا جنگیدن تا رفع فتنه هزینه دارد و این ملت ایستاده است.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: مادامی‌ که بر مبنای ارزش‌های الهی حرکت کنیم دشمنی‌ها ادامه دارد و جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست و در این میان آن‌چه مهم است عمل به وظایفی است که بر عهده ما است.

تاجی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اصل برای مدیران در عالی‌ترین سطوح کشوری، دشمن شناسی است و شناخت دشمنان امری واجب و فریضه الهی است.

وی با اشاره به خطبه‌ای از حضرت علی (ع) افزود: حضرت علی (ع) به مردم زمان خود می‌فرماید «دشمن برای مسلط شدن بر سرزمین شما در حال نقشه کشیدن است و شما در خواب غفلت هستید به خدا قسم چنین مردمی همواره شکست خورده و مغلوب هستند».

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: دیروز دشمن در جنگ علیه ما از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و امروز هم صحنه جنگ دشمن و نقشه آن فرق کرده به‌طوری که امروز حمله به ارزش‌ها و مبانی انقلاب اصل تهاجم آنان را تشکیل می‌دهد.

تاجی گفت: باید دشمن را خوب شناخت و برای تقابل با برنامه‌ریزی‌های آنان تدبیر کرد چراکه خداوند حامی مستضعفان و یگانه‌پرستان است.

وی افزود: خوشبختانه با تمام ددمنشی‌های دشمن در رأس آن آمریکا و انگلیس و ایادی آن‌ها امروز ما در برخی از حوزه‌های فناوری و پیشرفت جزو 10 کشور نخست دنیا قرار داریم.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری گفت: وقتی خداوند متعال صداقت را در جامعه‌ای ببیند به طور قطع و یقین نصرت و پیروزی را به آن‌ها ارزانی می‌دارد.

انتهای پیام/75001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول