اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

برنامه‌ریزی فرهنگی با اولویت اقدامات نیمه تمام

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید به سمتی حرکت کند تا طرح‌ها و هدفگذاری‌های فرهنگی نیمه ‌تمام ما تکمیل شده و به ثمر بنشیند.

برنامه‌ریزی فرهنگی با اولویت اقدامات نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: هرچند ضرورت تدوین سند جامع فرهنگ استان محرز و مشخص است اما باید به گونه‌ای اقدام کنیم تا اولویت‌ برنامه‌های فرهنگی دچار آسیب یا غفلت نشود چرا که در تمامی حوزه‌ها اولویت با تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام و به سرانجام رساندن فعالیت‌هایی است که ابتر مانده است.

استاندار اردبیل افزود: ما نیز اهمیت تدوین این سند جامع را درک می‌کنیم و با آن مخالفتی نداریم ولی انتظار داریم با بررسی همه جانبه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اولویت‌ها دقیق تشخیص داده شود تا ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی نیز برطرف شوند.

نیکزاد ضرورت برگزاری برنامه گرامیداشت 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) را با محوریت ستاد استانی و شهرستانی و به صورت آبرومندانه یادآور شد و ابراز داشت: بر اساس اعلام دستگاه‌های متولی قرار است با محوریت فرهنگ و ارشاد عزاداری 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) به صورت آبرومند و شایسته در تمام شهرها برگزار شود.

وی همچنین ساماندهی محوطه امامزاده سید صدر‌الدین به همراه راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی و ساماندهی ورودی‌های این امامزاده جلیل‌القدر را ضروری اعلام کرد و گفت: با جمع‌آوری نذورات مردمی می‌توان این امامزاده را با مدیریتی شایسته هدایت کرد.

وی ابراز داشت:‌ هدف ما این است تا صاحبان طرح‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری را لنگ مصوبه شورا نکنیم و اگر پرونده‌ای ارجاع داده می‌شود به سرعت مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و کار تولیدی و جذب سرمایه‌گذاری‌ها با سهولت انجام شود.

نیکزاد افزود: از تمام دستگا‌ه‌ها انتظار داریم به استعلامات کارگروه‌های زیر‌مجموعه شورا به سرعت و با دقت پاسخی شفاف دهند و با این کار موافقت یا مخالفت خود را به صورت صریح اعلام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان فاقد طرح جامع تفصیلی هستند، تاکید کرد: در تصویب طرح‌های چنین شهرهایی باید حساس بوده و در مورد پرونده‌های شهر سرعین که در کارگروه تخصصی شهرسازی بررسی می‌شود باید حساسیت‌ها را بیشتر کرد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول