اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد رامسر:

رامسر فاقد مجتمع فرهنگی است / در اختیار گرفتن مدرسه برای برنامه‌های انجمن فرهنگی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: شهرستان رامسر فاقد مجتمع فرهنگی است ولی با همت فرماندار رامسر یکی از مدارس رامسر به مدت یک ‌سال در اجاره اداره ارشاد شهرستان قرار گرفته است.

رامسر فاقد مجتمع فرهنگی است / در اختیار گرفتن مدرسه برای برنامه‌های انجمن فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمد شریفی صبح امروز در بازدید از انجمن شعر شالیزار کتالم رامسر گفت: من وزیر و وکیل نیستم و از شما تقاضا دارم در حیطه وظایفم از من انتظار داشته باشید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر در جمع شاعران رامسری افزود: از شما انتظار کمک و مساعدت دارم و عقیده دارم با کمک شما هنرمندان است که می‌شود قدم‌های بزرگی در راه اعتلای فرهنگ کشور برداشت.

وی اظهار داشت: شهرستان رامسر فاقد مجتمع فرهنگی است ولی با همت فرماندار رامسر یکی از مدارس رامسر به مدت یک‌ سال در اجاره اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قرار گرفته است.

شریفی ادامه داد: ساخت مجتمع فرهنگی یک پروژه بلند مدت است ولی در این مدت نباید بیکار نشست و اتاق‌های این مدرسه در اختیار انجمن‌های فعال هنری فرهنگی برای انجام برنامه‌هایشان قرار می‌گیرد.

این مسئول اعلام کرد: برای حمایت از من و شما تنها پای کار بیایید، طرح بدهید، ایده و نظر شما برای من محترم است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر با اعلام اینکه 70 درصد اطلاعات هنرمندان رامسری ساماندهی و مرتب شده است، بیان کرد: درب اتاق من همیشه به روی هنرمندان باز است.

در ادامه این بازدید سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر برای بار دوم به مؤسسه فرهنگی هنری اردیبهشت رامسر رفته و نوجوان نابینایی که دچار ناتوانی ذهنی اتیسم بود را دیده و به مشاهده هنرنمایی او نشست.

شریفی با مشاهده پیانو نوازی و آواز خواندن این هنرمند نابینا اعلام کرد: هنرمندان زیادی در شهرستان رامسر ساکن که از توانایی و هنرمندی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

محمد شریفی با وعده بازدید دوباره در آینده نزدیک از هنرنمایی این هنرمند افزود: از هیچ کمکی در حیطه وظایفم دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/86024/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول