اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی اعلام کرد

کمبود اعتبار برنامه‌های فرهنگی و دینی خوی

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی گفت: امسال به دلیل کمبود اعتبارات تعداد برنامه‌های فرهنگی و دینی در این شهرستان کاهش داشته است.

کمبود اعتبار برنامه‌های فرهنگی و دینی خوی

سجاد جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعتبارات فرهنگی این شهرستان در سال جاری نسبت به میزان سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و همین امر کمیت برنامه‌های اجرایی در حوزه‌های فرهنگی و دینی را تحت تأثیر قرار داده است.

ابن مسئول تصریح کرد: سال گذشته بیش از 70 گفتمان دینی در موضوعات مختلف در شهرستان خوی و بخش‌های تابعه برگزار شد این در حالی است که در سال جاری تاکنون 20 گفتمان اجرا شده است.

جعفرزاده در تشریح برنامه‌های قرآنی گفت: دوره آموزشی ارتقای سطح قرائت قاریان در برای افزایش دانش قاریان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرط حضور در این دوره دارا بودن مدرک سطح چهار قرائت و یا کسب نمره قبولی در آزمون سطح چهار برای دارندگان مدرک سطح سه است، متذکر شد: این دوره به صورت محدود برای 15 نفر برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوی خاطر نشان کرد: دوره تربیت معلم قرآن کریم که آزمون ورودی آن با حضور 150 نفر برگزار شد در راستای تأمین نیروی تخصصی و تربیت مربیان قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول