اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه تهران:

مردم مراقب نقاب‏های دیگر فتنه باشند/ دشمن کاری از پیش نمی‏برد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه باید مراقب نقاب‏های دیگر فتنه بود، گفت: دشمن نمی‏تواند با وجود مردمی بصیر کاری از پیش ببرد.

مردم مراقب نقاب‏های دیگر فتنه باشند/ دشمن کاری از پیش نمی‏برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام نعمت‏الله فخری ظهر امروز در همایش «بصیرت» که با حضور بخشدار مرکزی تهران، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پردیس و بومهن، فرمانده این ناحیه و جمع کثیری از بانوان بسیجی در مهدیه بومهن برگزار شد، اظهار داشت: در حوادث بعد از انتخابات سال 88 دشمنان اسلام و انقلاب به قصد آشوب و با رمز مشترک تقلب به میدان آمدند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی خاستگاه امتی غیور و همیشه در صحنه است که مقابل این فتنه عظیم ایستادگی کرد.

فخری اضافه کرد: این ملت بزرگ به هیچ قیمتی خدشه به بدنه نظام اسلامی متبرک به وجود ولایت فقیه و ادامه‏دهنده مسیر مقدس الهی، نبوی، ملکوتی، فاطمی، حسنی و حسینی را نخواهند پذیرفت.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: از این رو، تا زمانی که رهبری آگاه و مردمی هوشیار با منشور الهی و اهدافی متعالی همچون پیروی خط امام راحل(ره) و شهدای جان بر کف در میدان باشند، دشمن کاری از پیش نمی‏برد.

وی ادامه داد: باید آگاه بود و دانست که دشمن همیشه با یک نقاب ثابت به میدان نبرد راهی نمی‏شود و فتنه 88 یکی از نقاب‏های خبیث خصم بود.

فخری اضافه کرد: گاهی اوقات فتنه با چهره زیبای اسلام به جنگ اسلام و مسلمانان می‏آید که نمونه تاریخی این شرایط در زمان خلافت دوران «بن‏ عباس» روی داد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: این حکومت در ابتدای امر با شعار حمایت از آل پیامبر اسلام (ص) پا در عرصه وجود گذاشت؛ اما این رژیم سفاک بعدها روی بنی‏امیه را در ستیزه‏جویی با ائمه اطهار (ع) سفید کرد.

وی ادامه داد: در شرایط امروز نیز برخی با شعارهای فریبنده دموکراسی، مردم‏سالاری و آزادی با هدف حذف ولایت فقیه قصد ورود به میان اقشار مردم را دارند.

فخری اضافه کرد: همه مردم جهان با چشمان خود مشاهده کردند که اگر وجود ذی‏قیمت نعمت ولایت فقیه نبود، چپاول‏گران و بدخواهان کوچک‏ترین اثری از اسلام ناب محمدی (ص) در این مرز و بوم باقی نمی‏گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: چنانچه ولایت مطلقه فقیه به عنوان چراغ راه هدایت در اختیار امت باشد، جامعه اسلامی راه خود را به سوی سعادت ادامه می‏دهد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول