اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان:

طراحان وحدت‌ ملی به‌ دنبال فتنه جدید هستند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: هدف طراحان وحدت ملی این است که از ظرفیت این افراد برای طراحی فتنه جدید استفاده کنند.

طراحان وحدت‌ ملی به‌ دنبال فتنه جدید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با اشاره برگزاری همایش لبیک یا خامنه‌ای برای بیعت مجدد با ولایت اظهار داشت: در ایام‌الله 9 دی و برای تبیین و تشریح چگونگی فتنه 88 و پیامدها و ابعاد این فتنه پیچیده، این همایش با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری در قشر روحانی صورت گرفته و بیعت مجدد با رهبری و ولایت نیز از اولویت‌های این همایش به شمار می‌رود.

وی اذعان داشت: در این همایش سعی شد طلاب، فضلا و مدیران حوزه‌های علمیه گرگان دعوت شوند تا برای تبیین و اهمیت 9 دی که مقام معظم رهبری کراراً روی آن تاکید دارند، توجیه شوند و در دفاع از حریم ولایت و رهبری و در رد شبهات موجود پیرامون فتنه 88 بکوشند.

فتنه 88 از سوی غرب و توسط افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت اجرا شد

ریاحی ابراز داشت: فتنه 88 برنامه‌ای از پیش تعیین شده از سوی غرب و دشمنان قسم‌خورده انقلاب و نظام بوده که توسط افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت اجرا شد و این افراد به دنبال یک فرصتی بودند که از نظام اسلامی انتقام بگیرند، موسوی و کروبی با این کارهایی که کردند از طرف مردم طرد شدند و ملت دیگر هیچگاه به چنین افرادی که در زمین دشمن بازی کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند اعتماد نخواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان افزود: فتنه 88 آسیب‌های فراوانی را متوجه نظام کرد و هزینه زیادی هم به کشور تحمیل کرد اما یوم‌الله 9 دی بزرگترین دستاوردی بود که به دست آمد و حضور مردم در این روز تداعی‌کننده انقلابی مجدد با رویکرد آرمان امام راحل و رهبری بود.

حضور مردم دشمنان را به لاک نفهمی فرو برده است

وی ادامه داد: حضور مردم دشمنان متعدد ما را چنان مایوس کرد که هنوز در لاک نفهمی خود فرو رفته‌اند و نمی‌توانند این حضور را معنی کنند چون که نمی‌دانند قدرت در یک جامعه دینی از جانب ولی امر مسلمین است و ملت ایران دیندار هستند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: ملت ایران می‌دانند که تا شاخص برای امورات جامعه وجود دارد به دنبال هیجانات و اندیشه‌های باطل نروند و هر گاه به این حبل‌المتین تکیه زدند شاهد پیشرفت‌ها و رشد کشور بوده‌ایم و هر وقت از زیر بیرق ولایت فاصله گرفته‌ایم دچار ضعف و تردید شدیم و خساراتی هم به جامعه و کشور وارد شد پس سعی کنیم شاخص را گم نکنیم.

فتنه‌ها در هر دوره‌ای تغییر می‌کند

ریاحی تصریح کرد: فتنه‌ها ممکن است در هر دوره‌ای تغییر کند و هر زمانی شعار جدیدی مطرح شود یک زمانی تقلب رمز آشوب بود و امروز زمزمه‌هایی مبنی بر انتخابات آزاد به گوش می‌رسد.

وی اضافه کرد: این نشان می‌دهد کسانی که می‌دانند در بین مردم جایگاهی ندارند از همین الان زمینه‌سازی می‌کنند که چرا به ما اجازه شرکت در انتخابات را ندادند و انتخابات آزاد نیست.

طرح وحدت ملی توسط عده‌ای از سیاسیون اصلاح‌طلب مطرح می‌شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان در مورد طرح وحدت ملی هم گفت: این طرح هم که توسط عده‌ای از سیاسیون اصلاح‌طلب در کشور مطرح شده نمی‌تواند مبنای حقیقی داشته باشد چراکه عده‌ای از رجل سیاسی و افراطیون توسط مردم از صحنه طرد شده‌اند و دوباره آمدن آنها فایده‌ای ندارد چون مردم به آنها رای نخواهند داد و به نظر می‌رسد هدف طراحان وحدت ملی هم این است که از ظرفیت این افراد برای طراحی فتنه جدید استفاده کنند.  

انتهای پیام/2307/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول