اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

مردم با صبر و هوشیاری فتنه 88 را از بین بردند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی گفت: مردم مؤمن و ولایت‏مدار ایران اسلامی با صبر و هوشیاری فتنه 88 را از بین بردند.

مردم با صبر و هوشیاری فتنه 88 را از بین بردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در جمع شماری از بانوان بسیجی میامی اظهار داشت: در حماسه نهم دی ماه سال 88 مردم با صبر و هوشیاری فتنه را به خوبی از بین بردند.

وی افزود: بصیرت و آگاهی مردم اصل اساسی در سرکوب کردن فتنه سال 88 بود که توانست دشمن را از توطئه واهی‌اش برای نابودی نظام نا‌امید کند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی همچنین تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی، همکاری و همدلی مردم می‌تواند گره‌گشای اوضاع اقتصادی کشور در شرایط فشار و تحریم باشد.

سلیمانی یادآور شد: در این میان، زنان جامعه اسلامی باید با هدایت خانواده و فرزندان به سوی کالاهای داخلی نقش پررنگی دراقتصاد مقاومتی داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی بیان داشت: با پشت پا زدن به تولیدات خارجی و پرهیز از تجمل‌گرایی و مصرف زیاد می‌توانیم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول