اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین در مجلس:

بخاری‌های چکه‌ای همچنان حادثه می‌آفریند/ وزیر و مدیرکل انکار می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود بخاری‌های چکه‌ای و نفتی غیراستاندارد همچنان در مدارس کشور و استان اردبیل حادثه می‌آفریند اما دریغ از تلاش وزیر و مدیرکل در رفع مشکلات و نارسایی‌ها.

بخاری‌های چکه‌ای همچنان حادثه می‌آفریند/ وزیر و مدیرکل انکار می‌کنند

یونس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما بارها از طریق تریبون مجلس و جلسات و نشست‌های مختلف به مسئولان آموزش و پرورش تذکر دادیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری بخاری‌های غیراستاندارد اقدام کنند اما گویی آنها وقعی به این تذکرات و گفته‌های ما نمی‌کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آتش‌سوزی رخ داده در مدرسه وحدت مشگین‌شهر اگر بر اثر قصور و کوتاهی، تلفات و خسارات سنگینی را به همراه داشت امروز معلوم نبود چه کسی جوابگوی این امر بود در حالی که مسئولان به جای تدبیر امور سعی می‌کنند با وعده‌هایی که می‌دهند فقط زمینه نگرانی خانواده‌ها و برخی دلسوزان را به وجود آورند.

اسدی خاطر نشان کرد: ما از وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل استانی او انتظار داریم که در این زمینه شفاف و روشن به مردم اعلام کنند که قصور مدرسه وحدت مشگین‌شهر به گردن چه کسی است و باید تا کی منتظر وعده‌هایی باشیم که عملیاتی نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در حالی که مدیرکل آموزش و پرورش در نشست‌های اخیر خود اعلام کرده بود هیچ بخاری نفتی چکه‌ای در مدارس وجود ندارد اما حادثه امروز نشان داد که همه این وعده و وعیدها نادرست بوده و به نظر می‌رسد در این زمینه اولیا، دانش‌آموزان، مدیران و معلمان منتظر پاسخ مسئولانی هستند تا در این زمینه خودشان قضاوت کنند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً با بی‌تدبیری‌ها و همچنین بی‌توجهی‌ها چنین مسایل و رخدادهایی ادامه می‌یابد و انتظار می‌رود مسئولان امر در این زمینه راهکارهای عملی پیشگیرانه را لحاظ کرده و مد نظر خود قرار دهند.

آتش‌سوزی مدرسه وحدت مازافای مشگین‌شهر که بر اثر استفاده از بخاری غیراستاندارد و چکه‌ای رخ داده بر اثر آخرین اطلاعات و آمار هیچ تلفات جانی به همراه نداشته و دانش‌آموزان با هوشیاری معلم خود اقدام به خروج سریع از کلاس درس کردند.

انتهای پیام/62001/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول