اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل:

توزیع 300 بخاری استاندارد نفتی در مدارس/ 144 مدرسه گازکشی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل گفت: در سال جاری 300 بخاری نفتی استاندارد بین مدارس روستایی و مناطق محروم این استان توزیع شده است.

توزیع 300 بخاری استاندارد نفتی در مدارس/ 144 مدرسه گازکشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: حدود 200 بخاری نفتی نیز در انبار‌های ما موجود است که ظرف روزهای آینده با درخواست آموزش و پرورش بین مدارس توزیع می‌شود و 500 مورد نیز درخواست کردیم تا مشکلات احتمالی برطرف شده و معایبی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی برای تمام روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها در مقابله با حوادث احتمالی آتش‌سوزی در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: مهندسان تاسیسات ما در این کارگاه‌های آموزشی سعی خواهند کرد تا جدید‌ترین شیوه‌ها و روش‌های بهره‌برداری صحیح از سیستم‌های گرمایشی را آموزش دهند.

اکیپ‌های اورژانسی در امدادرسانی به حوادث مدارس شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل از فعالیت اکیپ‌های امداد سریع‌السیر در زمان وقوع حوادث احتمالی در مدارس خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها با بازرسی‌ها و نظارت‌های مستمر خود سعی خواهند کرد خطرات و آسیب‌های احتمالی را به حداقل تقلیل دهند.

وحدتی‌پور از اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار به همت شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی به مدارس استان خبر داد و تاکید کرد: قرار است با این اعتبار 100 مدرسه روستایی و 44 مدرسه شهری از سیستم گرمایشی و پکیج استفاده کنند.

این مسئول بیان داشت: سهم ما در این زمینه با استان همجوار آذربایجان شرقی به رغم کم بودن مدارس و فضاهای آموزشی برابری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در پایان سخنان خود ضرورت استاندارد‌سازی فضاهای آموزشی و مقاوم‌سازی آنها را نیز خاطرنشان کرد و اذعان داشت: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا فضاهای آموزشی در بهترین شرایط برای حضور دانش‌آموزان و کم شدن دغدغه خانواده‌ها فراهم آید.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول