اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

باخت برابر شهرداری تبریز شوک مثبتی بود/ بگوویچ سودای رفتن داشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به باخت برابر شهرداری تبریز گفت: این باخت روند تیم را تغییر داد و یک شوک مثبت خوب به تیم وارد کرد تا خیلی مسائل نمایان شود.

باخت برابر شهرداری تبریز شوک مثبتی بود/ بگوویچ سودای رفتن داشت

عبدالحمید ‌رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره استعفای وینگوبگوویچ اظهار داشت: وینگو از هفته هشتم سودای رفتن داشت و دو بار هم برای دادن استعفا نزد مدیرکل ورزش و جوانان استان رفته بود که مورد قبول واقع نشده بود.

وی درباره باخت به شهرداری تبریز گفت: فکر می‌کنم باخت به شهرداری روند پاس را عوض کرد و منجر به این شد که تغییر و تحولاتی را در کادر فنی انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ادامه داد: شاید اگر ما به شهرداری نمی‌باختیم سر این دمل باز نمی‌شد و همین طور ادامه می‌دادیم و از گردونه هدفمان دور می‌شدیم.

وی درباره استعفای وینگو بیان کرد: این حق هر مدیر و مربی‌ است که در هر مقطعی با باشگاه و مربی قطع همکاری کند، بنده هم صلاح دیدم که با وینگو راحت صحبت کنم و در یک جلسه با ایشان تمام نقاط ضعف و قوت ایشان و دلایلی که تیم باخته است را خواستم و دلیل قابل توجهی را از ایشان نشنیدم.

رمضانی ادامه داد: ضمن اینکه ما اگر چهار بازی گذشته را در نظر بگیریم فقط یک برد داشتیم، در بازی‌هایی که ما هشت برد آوردیم فقط دو برد آن با اقتدار و پر گل بود که مقابل شهرداری بندرعباس و یادآوران شلمچه بازی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه بقیه بازی‌ها را هم ناپلئونی و یک بر صفر بردیم، اظهار داشت: این بردها هم در قواره تیم قهرمان نیستند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان ابراز داشت: بنده بارها و بارها این وضعیت را به وینگو بگوویچ تذکر دادم، ایشان هفته هشتم خدمت مدیرکل ورزش و جوانان استان رسید و به دلایلی که فعلاً جایز نمی‌دانم، بگویم سودای رفتن داشت.

وی ادامه داد: او حتی به افتخاری گفته بود من از نیم‌فصل به بعد کار نمی‌کنم، آن روز مصر بودند که مشکل خانوادگی و مشکل مالیاتی در کرواسی دارد و نوع قراردادش قرارداد بدی بود.

وی با بیان اینکه بگوویچ اعتقاد داشت قراردادش باید دلاری بوده نه ریالی، در ادامه اظهار داشت: بنده مصرانه از ایشان خواستم همکاری خود با تیم را ادامه دهند.

رمضانی ادامه داد: وی حتی نامه‌ای به من دادند که خواهان جدا شدن از تیم بود ولی من متأسفانه و یا خوشبختانه ممانعت کردم و نگذاشتم، تا شرایط رو به بهبودی رود، ولی دیدم روز به روز شرایط بدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما همه‌ی خواهش‌های وینگو را به عنوان مدیر اجابت کردیم، افزود: در نهایت شرایط طوری شد که به این نتیجه رسیدیم در محیطی دوستانه از هم جدا شویم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه این یک شوک برای تیم پاس بود، اظهار داشت: بالاخره باید این شوک را به شوک مثبتی تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا این وضعیت به علت بازیکن‌سالاری و کم‌کاری بازیکنان بوده است؟ ضمن رد این مطلب افزود: بازیکنان‌ ما بازیکنان توانمندی هستند.

رمضانی ابراز داشت: هر مربی نامدار و خوبی را در این تیم بگذارید قطعاً این تیم به لیگ برتر می‌رود ولی ما مشکل داشتیم که یک مقدار به خود من برمی‌گردد و بخشی از آن به خاطر ضعف تشکیلاتی است.

وی درباره کسر قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیز بیان داشت: بازیکنان تیم همان طور که تشویق می‌شوند در شرایطی که لازم باشد تنبیه نیز می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره سرمربی بعدی پاس نیز گفت: از ساعت 10 صبح روزی که وینگو از باشگاه رفته دلال‌های بسیاری با من تماس گرفته‌اند، من نیز فعلاً در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی برای این تیم هستم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: احتمال اینکه سرمربیگری این تیم به یک همدانی برسد خیلی زیاد است.

رمضانی در ادامه درباره مجمع هیئت فوتبال، برگزاری آن را در محیطی آرام و به دور از حاشیه خواند و ابراز داشت: امیدوارم با حضور آقای عیوقیان شاهد ایجاد تغییر و تحول اساسی در هیئت فوتبال باشیم.

وی با بیان اینکه باید هم به لحاظ کاری و هم سیاست‌گذاری روند فوتبال همدان پیشرفت داشته باشد، تأکید کرد: باید با بسترسازی مناسب، بتوانیم شاهد حضور تیم‌های همدانی در سطح کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ورزشگاه مفتح به حال خود رها شده است، ضمن تأیید این مطلب گفت: ورزشگاه شهید مفتح مثل بچه سر راهی شده است.

وی این ورزشگاه را سرمایه ملی همدان خواند و اظهار داشت: باید به این ورزشگاه رسیدگی شود، در صورتی که در حال حاضر تنها محل تمرین الوند، پاس و بانوان پاس شده و استفاده دیگری از آن نمی‌شود.

رمضانی با بیان اینکه تماشاگران باید مسائل پاس را کارشناسانه دنبال کنند نه احساسی، گفت: بعد از رفتن بگوویچ، حرف و حدیث‌هایی را می‌شنوم که زیبنده نیست، به همین دلیل بنا دارم بعد از بازی با شهرداری بندرعباس ضمن برگزاری یک کنفرانس خبری به این سخنان پاسخ داده و اذهان را روشن سازم.

وی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان به تیم پاس باید بدانند که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و تیم شهر از کجا لطمه می‌خورد، در صورت صلاحدید این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول