اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان:

مهمانان ناخوانده در زنجان به خانه نرسیدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مهمانان ناخوانده در زنجان به خانه نرسیدند.

مهمانان ناخوانده در زنجان به خانه نرسیدند

معرفت‌الله جوزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری اتباع خارجی که فاقد هرگونه مدرک اقامتی بودند، دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در 48 ساعت گذشته پلیس با اجرای یک طرح ضربتی پس از کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 18 تبعه خارجی غیرقانونی در سطح استان شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: در این طرح پلیس از 32 مسافرخانه، محل‌های اقامتی و هتل‌ها سرکشی کرده و نسبت به شناسایی اتباع خارجی اقدام شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان زنجان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود اتباع بیگانه غیرمجاز مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

لازم به ذکر است؛ مدتی است حضور غیر قانونی اتباع خارجی بیگانه در کشور موجب برهم زدن تعادل استان در زمینه‌های مختلف شده و شاید در مباحث شغلی نیز برای شهروندان مشکل ایجاد شده است، چراکه اتباع خارجی با قبول دریافت دستمزد پایین نظم شهر را به هم ریخته و مانع از اشتغالزایی برای کارگران فصلی استان می‌شوند، که خوشبختانه با تدبیر انجام شده از ورود و حضور این افراد در استان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول