اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از 25 ساعت

سارق کبوترها در زنجان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: فردی که با استفاده از تاریکی شب 70 طوقه کبوتر را به سرقت برده بود در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس در زنجان دستگیر شد.

سارق کبوترها در زنجان دستگیر شد

حسین عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر اینکه 70 طوقه کبوترش به سرقت رفته است، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 زنجان قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی صورت گرفته در کمتر از 24 ساعت سارق شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان ادامه داد: این متهم در کلانتری در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به سرقت کبوترها به افسر تجسس پلیس گفت هرگز فکر نمی‌کردم پلیس بتواند مرا شناسایی و دستگیر کند.

وی از دستگیری یک سارق بنزین‌ خودروها خبر داد و اظهار داشت: گشت پلیس در حین گشت‌زنی به فردی که در حال کشیدن بنزین از خودرو بود مشکوک شد که در بررسی اولیه مشخص شد این فرد با حضور در اماکن شلوغ اقدام به سرقت بنزین خودروها می‌کرده است.

عبدی با هشدار به مجرمان گفت: پلیس با تمام توان با کسانی که بخواهند با انجام اعمال مجرمانه، امنیت شهر را به هم بزنند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام/2308/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول