اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

همزمان با دوره آموزشی جواز کسب

دوره مدیریت مصرف برق در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با دوره آموزشی به منظور دریافت جواز کسب، دوره مدیریت مصرف بهینه برق نیز در استان زنجان برگزار می‌شود.

دوره مدیریت مصرف برق در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بر اساس توافق صورت گرفته بین شرکت توزیع نیروی برق با مجمع امور صنفی استان، صنوف جدیدی که قصد دریافت مجوز کسب دارند، مطالبی در زمینه چگونگی مصرف بهینه برق نیز به آنها ارائه می‌شود.

گفتنی است، مجمع امور صنفی استان زنجان به منظور ارائه جواز کسب به متقاضیان، گذراندن دوره‌های آموزشی مدیریت بهینه مصرف برق را الزام کرده است.

ارائه آموزش‌هایی در زمینه زمان اوج مصرف برق، جابه‌جایی لامپ‌ها و حذف لامپ‌های اضافی، حداکثر استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های پر بازده، تمیزکاری مناسب چراغ‌های روشنایی، استفاده از حس‌گر در اتاق پرو، استفاده از رنگ‌های روشن برای دیوارها، پرده‌ها و ویترین مغازه‌ها مورد توجه کارشناسان در دوره‌های مدیریت مصرف بهینه برق است.

*تشویق واحدهای تجاری که برق را بهینه مصرف کنند

شایان ذکراست، در این دوره‌های آموزشی ضمن اینکه به موارد تخلف اصناف در عدم رعایت مصرف بهینه برق و اعمال جرائم نقدی به متخلفین اشاره می‌شود، به موارد تشویقی واحدهای تجاری که اقدام به رعایت نکات مربوط به مصرف درست برق می‌کنند نیز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول