اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان به آخر خط رسید

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از پایان کار سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان خبر داد.

سارق حرفه‌ای داخل خودرو در زنجان به آخر خط رسید

حسین عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شب گذشته ماموران کلانتری 12 شهر زنجان در حین گشت‌زنی به فردی که در حال پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده بود، مشکوک شده و موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با تحقیقات و مراقبت‌های صورت گرفته این متهم در حالی که قصد باز کردن درب خودرو و اقدام به سرقت را داشت، توسط ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و به کلانتری مربوط انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به انجام بازجویی از سارق مذکور گفت: این متهم در بازجویی‌های اولیه به 11 فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه سارقان داخل خودرو بیشتر از خودروهایی سرقت می‌کنند که فاقد وسایل و لوازم ضد سرقت باشند، از شهروندان زنجانی خواست از قرار دادن اشیا قیمتی خود در داخل خودرو خودداری کنند.

 

عبدی همچنین از شهروندان خواست از پارک کردن خودروهای خود در محل‌های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

وی همچنین با توصیه به مردم شهرستان در زمینه قرار ندادن ساک دستی و مدارک شناسایی داخل خودرو و همچنین خودداری از استفاده از پارکینگ‌های عمومی برای پارک خودرو افزود: در صورتی که شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند، میزان وقوع سرقت تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به دستگیری یک نصاب تجهیزات دریافت از ماهواره و چهار سارق دیگر نیز خبر داد و گفت: از این نصاب تجهیزات دریافت ماهواره 20 دستگاه ال.ان.بی، 610 فقره سوئچر، چهار دستگاه رسیور، 4 هزار قطعه یدکی تجهیزات نصب، یک دستگاه مانیتور نصب و 40 رشته سیم و کابل مربوطه کشف شده است.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول