اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی:

لامرد به‌زودی شاهد شکوفایی و تولید اشتغال می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از سایت انرژی‌بر لامرد در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و ایجاد اشتغال در این شهرستان می‌شویم.

لامرد به‌زودی شاهد شکوفایی و تولید اشتغال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس و برخی مدیران کل برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: انسجام و همدلی همچنان میان مجموعه مدیریتی شهرستان‌های لامرد و مهر وجود دارد.

وی افزود: با هم‌فکری تمام مدیران این دو شهرستان تدابیر لازم به منظور حل سریع مشکلات انجام می‌شود و با حضور در مراکز بخش‌ها و روستاها مشکلات مهم مردم شهرستان‌های لامرد و مهر با حضور مسئولان ارشد این دو شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان‌های لامرد و مهر دارای نیروی انسانی خلاق و  کارآمد هستند گفت: امروز نیروی انسانی شهرستان‌ها دارای اندیشه و فکر نوین هستند و باید در جایگاه‌های مهم از آنان استفاده شود.

موسوی ادامه داد: با بهره‌برداری از سایت انرژی‌بر لامرد در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ایجاد اشتغال در این شهرستان می‌شویم.

این نماینده مجلس در ادامه سخنان به ایجاد میز سرمایه‌گذاری در لامرد نیز اشاره و اضافه کرد: هر سه هفته یک بار جلسه میز سرمایه‌گذاری لامرد با حضور کارشناسان امور اقتصادی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های هدفمند در آن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول