اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراکز و واحدهای دانشگاهی دماوند:

ملت ایران مقابل فتنه‏های ابرقدرت‏ها ساکت نخواهند شد

خبرگزاری فارس: مراکز و واحدهای دانشگاهی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در بیانیه مشترکی تاکید کردند: مردم ما به هیچ وجه برابر فتنه‏ها و دسیسه‏های ابرقدرت‏ها ساکت و ساکن نخواهند شد.

ملت ایران مقابل فتنه‏های ابرقدرت‏ها ساکت نخواهند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در بیانیه مشترک دانشگاه پیام‌نور مرکز دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دانشگاه ارشاد دماوند، دانشگاه علمی وکاربردی دماوند، دانشگاه علمی وکاربردی رودهن و آموزشکده کشاورزی دماوند آمده است: ملت غیور، ولایت‏مدار و بصیر ایران اسلامی آن‌گاه که احساس کنند دین و عزت اسلام در معرض خطر، بی‏حرمتی و دست‏اندازی بیگانگان و عمال سر سپرده و جاهل آنان است، دست از همه چیز حتی مال و جان خود کشیده و یکدل و یکصدا با ایمان، آگاهی و بصیرت بالای خویش وارد صحنه شده و در مقابل این‏گونه فتنه‏ها می‏ایستند.

این بیانیه تصریح می‌کند‌: 9 دی 88 یکی از عرصه‏های تجلی این روح بصیرت و هم‏بستگی ملت شهیدپرور و خداجوی ایران اسلامی است که به جهانیان ثابت کرد هنوز پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، نهضت کربلا و شور حسینی همچنان در رگ و پی این ملت جریان داشته و مردم ما به هیچ وجه برابر فتنه‏ها و دسیسه‏های ابرقدرت‏ها ساکت و ساکن نخواهد شد.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: اکنون ما دانشگاهیان شهرستان دماوند در سالروز این حماسه مقدس و تاریخی در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» که افتخار سرسپردگی به نهضت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و سرمشق از آن در فرهنگ و زندگی ما جاویدان است، با پیش‏رو قرار دادن منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‏ای، در راه سربلندی و عزت اسلام عزیز و میهن اسلامی‏مان می‏کوشیم.

این بیانیه تاکید می‌کند: ما به جهانیان اعلام می‏داریم که تا پای جان در راه حفظ و حراست از ارزش‏های دینی، اعتقادی و آرمان‏های والای رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و هزاران شهید گلگون‏کفن این دیار ایستاده‏ایم.

دانشگاهیان دماوندی بیان داشته‏اند: کوبنده‏تر از همیشه به خواص بی‏بصیرتی که باعث ایجاد فتنه سال 88 شدند، هشدار می‏دهیم که به کوری چشم دشمنان و عمال جاهل و مزدور آنان، مردم غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر در صحنه انتخابات سال 92 باصلابت و شکوه بیش از پیش خواهند درخشید و حسرت دست‏اندازی و غلبه سیاسی و فرهنگی آنان بر ایران اسلامی را بر دل‏هایشان خواهد نشاند.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول