اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو:

صنعت آب و برق در همه زوایای زندگی مردم حضور دارد

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: صنعت آب و برق در همه زوایای زندگی مردم حضور دارد و تک تک مردم از این خدمات بهره‎مند می‎شوند.

صنعت آب و برق در همه زوایای زندگی مردم حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علی یزدان‎پرست عصر امروز در جمع کارکنان صنعت آب و برق گلستان اظهار داشت: کار در صنعت آب و برق جهاد فی‎سبیل‎الله و بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه صنعت آب و برق مقدس‎ترین خدمات را به مردم ارائه می‎کند تصریح کرد: محروم‎ترین انسان‎ها نیز از این خدمات برخوردارند، همچنین صنعت کشاورزی و سایر صنایع، وابسته به صنعت آب و برق است.

صنعت آب و برق در اجرای فریضتین پیشتازی می‎کند/ عظمت سیدالشهدا (ع) همه جاست

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو توجه ویژه مسئولان صنعت آب و برق را در بخش‎های مختلف فرهنگی قابل تحسین خواند و ابراز داشت: خوشبختانه این صنعت در بخش‎های مختلف فرهنگی از جمله مسابقات قرآن، جشنواره‎ قرآن و امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه‎ای کرده و در این راستا نیز پیشتاز است.

یزدان‎پرست یادآور شد: برخورداری از جایگاه صنعتی بسیار بالا و پیشرفته در تولید و توزیع برق در بخش سدسازی و انتقال آب به منازل یک کار بنیادی و اساسی است که خوشبختانه علاوه در این پیشرفت‎ها این صنعت در امر به معروف و نهی از منکر پیشتازی می‎کند.

وی با بیان اینکه هر چه داریم از سیدالشهدا (ع) است خاطرنشان کرد: عظمت سیدالشهدا(ع) در همه جا وجود دارد به طوری که رهبر هندوستان گاندی آتش‎پرست نیز نجات هندوستان را از سیطره استعمار انگلیس در اقتدا به حسین‎بن‌علی (ع) می‎داند و بسیاری از شخصیت‎های غیر مسلمان نیز بر این عقیده هستند.

سیدالشهدا زیربار نرفتن ذلت را در تابلویی برای بشریت ترسیم کرد

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به اظهارات یک نویسنده بزرگ مسیحی که سه شخصیت بقراط، حضرت عیسی‎مسیح (ع) و امام حسین (ع) را از شخصیت‎های برجسته می‎داند اشاره کرد و یادآور شد: حسین‎بن‌علی (ع) در نگاه این نویسنده در ابعاد مختلف از جایگاه بالاتر از دو شخصیت بقراط و عیسی‎مسیح دارد و از عظمت امام حسین (ع) تجلیل نیز می‎کند.

یزدان‎پرست با بیان اینکه خداوند مشتری جان بعضی انسان‎ها و مومنان است، ابراز داشت: خداوند خریدار جان مومن است که در مقابل آن بهشت را ارزانی می‎دارد.

وی به سخنان استاد شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و افزود: هیچ انسانی در تاریخ بشریت مانند امام حسین (ع) نیست یعنی از ابتدای خلقت آدم که سال‌های سال می‎گذرد شخصیتی مانند امام حسین (ع) که برای هر قطره خونش میلیاردها هزینه می‎کنند در تاریخ سراغ نداریم.

مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو اظهار داشت: امام حسین (ع) تابلویی را فراروی بشریت ترسیم کرد که در آن ایثار، از خودگذشتگی، زیربار نرفتن ذلت و فداکاری نمایان است که همه باید از این تابلو درس بگیرند.

انتهای پیام/2307/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول