اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

سلامتی مردم اصفهان در خطر است/ نیروگاه اصفهان از سوخت آلاینده استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: نیروگاه اصفهان در مقابل چشم استاندار و مسئولان از سوخت سنگین و آلاینده استفاده می‌کند.

سلامتی مردم اصفهان در خطر است/ نیروگاه اصفهان از سوخت آلاینده استفاده می‌کند

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی شهر اظهار کرد: پالایشگاه اصفهان سوخت سنگین و آلاینده را تولید می‌کند و از طریق یک خط لوله به نیروگاه شهید منتظری اصفهان انتقال می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی و در مراسم افتتاح جاده کمربندی خمینی شهر، همه مسئولان حاضر در این مراسم شاهد استفاده سوخت سنگین و آلاینده نیروگاه اصفهان بودند، تأکید کرد: در آینده نزدیک من به همراه مسئولان مربوطه از نیروگاه شهید محمد منتظری بازدید خواهم داشت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نیروگاه شهید منتظری به دلیل صرفه اقتصادی از سوخت مازوت استفاده می‌کند، برای مسئولان نیروگاه اصفهان و وزارت نیرو به خطر انداختن سلامتی مردم شهر اصفهان مقرون به صرفه است.

وی با اشاره به در خطر بودن سلامتی مردم شهر اصفهان و شهرهای مجاور گفت: نیروگاه اصفهان با استفاده از سوخت سنگین مازوت سلامتی مردم را به خطر انداخته است.

صرامی در هشداری به مسئولان نیروگاه اصفهان گفت: مسئولان وزارت نیرو و نیروگاه دست از سودجو بردارند و با در نظر گرفتن سلامتی مردم شهر اصفهان از سوخت گاز به جای مازوت استفاده کنند.

وی افزود: سلامتی  مردم از هر چیزی مهم‌تر است و ما یقین داریم مسئولان نیروگاه به علت صرفه اقتصادی خود از سوخت سنگین و آلاینده استفاده می‌کنند و سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/2301/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول