اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراوان:

جلوگیری از قاچاق سوخت وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراوان گفت: برای هدر رفت سوخت این سرمایه ملی، همگان وظیفه دارند از قاچاق آن جلوگیری کنند.

جلوگیری از قاچاق سوخت وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، محمداکبر چاکرزهی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته مبارزه با کالای قاچاق و سوخت شهرستان سراوان اظهار داشت: مسئله سوخت در مناطق مرزی از موارد اجتناب ناپذیری است که پرداختن به آن حائز اهمیت ویژه بوده تا از قاچاق سوخت در این مناطق جلوگیری شود.

وی افزود: در این راستا کمیته‌های مبارزه با کالای قاچاق و ارز و سوخت باید در شهرستان فعال شوند زیرا پیگیری این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

فرماندار سراوان بیان داشت: با توجه به مرزی بودن شهرستان سراوان، قاچاق سوخت در این منطقه مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

چاکرزهی گفت: مرز شهرستان سراوان با کشور پاکستان 384 کیلومتر است که این موضوع بسیار مهمی بوده لذا تدابیر لازم برای جلوگیری از قاچاق سوخت در این منطقه مرزی ضروری است.

فرماندار سراوان ادامه داد: از مسئولان مربوطه خواسته می‌شود تا نسبت به تأمین و پیگیری سوخت موردنیاز شهرستان به موقع اقدام کنند تا مردم در فصل سرما با مشکلی در این زمینه مواجه نشوند.

چاکرزهی بیان داشت: موضوع جلوگیری از قاچاق سوخت فقط مربوط به یک ارگان و یا اداره خاصی نیست بلکه همگان وظیفه دارند به منظور جلوگیری از هدر رفت این سرمایه ملی از طریق مرزها همکاری و مشارکت کنند.

وی گفت: نظارت بر جایگاه‌ها به صورت محسوس و غیر محسوس با توجه به مخاطرات اجتماعی یکی از موارد مؤکدی است که باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم و با متخلفان و قاچاقچیان سوخت برخورد جدی صورت پذیرد و در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار سراوان در ادامه خواستار سریع پیگیری و حل معضل سوخت شهرستان سراوان شد.

در ادامه این جلسه، موارد راهبردی نیز توسط حاضران در جلسه تشریح شد.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول