اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی جیرفت خبر داد

اوج قاچاق فرآورده‌های نفتی طی چند سال اخیر/ ضرورت مدیریت سوخت گازوئیل

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان جیرفت گفت: قاچاق فرآورده‌های نفتی طی هشت سال اخیر به اوج خودش رسیده است.

اوج قاچاق فرآورده‌های نفتی طی چند سال اخیر/  ضرورت مدیریت سوخت گازوئیل

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی صدیقی در آیین بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی امام علی (ع) در این شهرستان با بیان اینکه فرآورده‌های نفتی از سرمایه‌های ملی هستند، اظهار داشت: توزیع فرآورده‌های نفتی باید در چارچوب مقررات طوری تنظیم شود که همه بهره ببرند.

وی با بیان اینکه پالایشگاه‌های نفتی کشور ما توان تولید 70 درصد مصرف کشور را دارند، افزود: به دلیل تفاوت قیمتی که وجود دارد، قاچاق فرآورده‌های نفتی طی هشت سال اخیر به اوج خودش رسیده است که بیشتر در مسیر بندرعباس و زاهدان قاچاق می‌شود و سهمیه ما از فرآورده‌های نفتی 120 هزار لیتر است که باید بین 10 جایگاه تقسیم شود.

صدیقی با بیان اینکه ما در بحث بنزین مشکلی نداریم اما در زمینه گازوئیل به دلیل معضل قاچاق آن باید به نحو درستی آن را مدیریت کنیم، تصریح کرد: سهمیه هر کدام از مراکز توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان 29 هزار لیتر در روز است که به هر کدام از آنها اختصاص می‌یابد.

محمود امیری مدیر مجتمع خدمات رفاهی بین راهی امام علی (ع) نیز در این جلسه اظهار داشت: احداث این مجتمع یک‌ میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه در برداشته است که 400 میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی استفاده شده است.

وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 37 هزار و 500 متر مربع شامل رستوران، تعمیرگاه‌ها، نمازخانه، سوئیت‌های اقامتی، ساختمان اداری، سکوهای جایگاه سوخت و ... احداث شده است.

امیری با بیان اینکه احداث این پروژه در سال 89 آغاز و تا سال جاری به طول انجامید، تصریح کرد: این مجموعه شامل تمام عناصر خدمات دهنده مورد نیاز مسافر، خودرو و... است که در کیلومتر 36 محور جیرفت به کرمان احداث شده است.

محمد سعیدی بخشدار جبالبارز نیز رفت و آمد در جاده ترانزیتی را از دغدغه‌های این بخش دانست و بیان داشت: در کنار مصوباتی که دولت در بخش جبالبارز داشته، آب آشامیدنی جبالبارز از مصوبات سفر رهبری و ریاست جمهوری بخش عمده‌ای از اعتبارات آن تأمین شده است.

انتهای پیام/2655/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول