اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختراع داروی اسوالین توسط مخترع کرمانی محقق شد

ترمیم زخم و سوختگی فقط در 16 روز

خبرگزاری فارس: مخترع داروی ترمیم کننده گیاهی زخم و سوختگی اسوالین گفت: داروی اسوالین فقط در 16 روز زخم و سوختگی را ترمیم می‌کند.

ترمیم زخم و سوختگی فقط در 16 روز

سید محسن سیدکاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: متولد سال 52 و دانشجوی مهندسی شیمی در دانشگاه پیام نور کرمان هستم.

وی با اشاره به اینکه تحقیق در مورد داروی ترمیم کننده گیاهی زخم و سوختگی اسوالین را از سه سال قبل و با مشاهده درد و رنج بیماران سوانح سوختگی آغاز کردم، افزود: این دارو 100 درصد گیاهی و ترکیبی از کنجد، گردو و شاهدانه است.

سیدکاظمی با بیان اینکه داروی اسوالین با شماره 75067 به ثبت رسیده است، عنوان کرد: در حالی که سوختگی بیش از 75 درصد منجر به مرگ می‌شود، اما با استفاده از این داروی گیاهی می‌توان عفونت را بیرون کشید و بیمار را از مرگ نجات دارد.

وی تصریح کرد: ترمیم‌کننده گیاهی زخم و سوختگی اسوالین خاصیت التیام‌بخشی، آرام‌بخشی و ترمیم‌کنندگی را دارد و با توجه به ترکیب طبیعی هیچ گونه عوارضی در بیماران تحت درمان مشاهده نشده است.

سیدکاظمی بیان داشت: داروی گیاهی اسوالین قدرت ترمیم‌کنندگی زخم و سوختگی طی 16 روز را دارد و طی دو ماه حتی موهای روی پوست هم دوباره می‌روید.

وی ابراز داشت: قیمت یک شیشه داروی گیاه اسوالین فقط 15 هزار تومان است در حالی که پانسمان‌های سوختگی امریکایی 420 هزار تومان و پانسمان ایرانی نیز 210 هزار تومان است.

سیدکاظمی خاطرنشان کرد: این دارو در انتظار دریافت تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی است که در این زمینه آزمایش‌هایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ترمیم‌کننده گیاهی زخم و سوختگی اسوالین به بنیاد نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده استان کرمان ارائه شده است، اذعان داشت: وزارت دفاع برای تجاری‌سازی این دارو حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

سیدکاظمی در مورد مزایای ترمیم‌کننده گیاهی زخم و سوختگی اسوالین بیان کرد: این دارو با داشتن خواص ضد التهاب موجب آرامش مصدوم می‌شود و احساس درد وی کاهش می‌یابد و به همین علت نیازی به مصرف آرامش‌بخش نیست.

وی افزود: با استفاده از این ترمیم‌کننده گوشت اضافه «اسکار» ناشی از سوختگی بر روی عضو برجا نمی‌ماند و مهم‌ترین مزیت این دارو نتایج بهتر زیبایی به علت کاهش تحریک و به جا نماندن اثر سوختگی است.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول