اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

گمرکات آذربایجان غربی نماد اقتصاد موفق در کشور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: گمرکات آذربایجان غربی نمادی از اقتصاد موفق در کشور شناخته می‌شوند.

گمرکات آذربایجان غربی نماد اقتصاد موفق در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در نشست با نمایندگان اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: فعالان بازرگانی به عنوان کارکنان تشکل اقتصادی در تصمیم‌گیری‌های توسعه‌ای استان مشارکت فعال دارند و باید در این راه تمام توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: مسئولان اجرایی و فعالان بخش اقتصادی در سفرهای تجاری خود باید در برای جذب هر چه بهتر سرمایه‌گذاران تلاش کنند تا شاهد ورود بازرگانان و تجار خارجی به استان و کشور باشیم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی و فعالان این بخش باید در تمام محورهای اقتصادی و تجاری فعالیت داشته و در این راه از نیروهای دولتی و غیردولتی نیز استمداد کمک کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که تجار و فعالان اقتصادی برای ورود به بازارهای جهانی و بین‌المللی تلاش کرده و بازارهای کشورهای مختلف را به تسخیر خود درآورند.

جلال‌زاده تجارت و صادرات استان را فرصتی برای منطقه دانست و تصریح کرد: باید رویه گمرکی در گمرکات استان گسترش یابد تا به این ترتیب توان استان در به‌روزرسانی اقتصاد مشخص شود.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالان اقتصادی استان خاطر نشان کرد: منطقه آزاد تجاری ماکو و سایر مناطق تجاری باید در رأس فعالیت‌های گمرکی قرار گیرند تا این راه برای صادرکنندگان سایر استان‌ها و کشورها نیز هموار شود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان ابراز داشت: رسانه‌ها باید برای روشن‌سازی فعالیت‌های استان در بخش‌های مختلف تجاری و اقتصادی وارد عمل شوند تا به این ترتیب مردم بیشتر با فعالیت‌های این بخش‌ها آشنایی یابند.

انتهای پیام/61012/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول