اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات استان اردبیل:

گمرک بیله‌سوار به دستگاه‌های پیشرفته کنترلی مجهز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از سالن مسافری گمرکی بیله‌سوار دستگاه‌های پیشرفته کنترلی نظیر گیتری مسافری و اکس تری چمدانی مستقر خواهد شد.

گمرک بیله‌سوار به دستگاه‌های پیشرفته کنترلی مجهز می‌شود

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: احداث سالن مسافری گمرک بیله‌سوار هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال احداث است که در سال آینده شاهد بهره‌برداری این مجموعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه گمرک بیله‌سوار در اولویت پنجم گمرک‌های کشور قرار گرفته است، افزود: گمرک بیله‌سوار از بین 25 گمرک فعال و اجرایی کشور در اولویت پنجم قرار گرفته است.

این مسئول بیان داشت: در مصوبه سفرهای هیئت دولت برای توسعه گمرکات استان اردبیل تصمیمات خوبی گرفته شد که شاهد اجرایی شدن آنها هستیم.

مدیرکل گمرکات استان اردبیل بیان داشت: از جمله این مصوبات احداث 5 هزار مترمربع انبار سرپوشیده بود که تاکنون 10 هزار مترمربع از این انبارها با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در گمرک اردبیل در حال انجام است.

عباس‌زاده افزود: این پروژه‌ها تا پایان سال مالی 91 یعنی تیرماه سال آینده به صورت کامل تجهیز شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل گمرکات استان اردبیل در مورد دستگاه‌های پیشرفته کنترلی اغلب گمرکات استان اظهار داشت: دستگاه اکس تری کانتینری برای گمرک بیله‌سوار در حال تهیه است که با وجود شرایط تحریم و گرانی این دستگاه مقرر شد صنایع داخلی با تنظیم قرارداد بین دستگاه‌‌های اجرایی به ساخت و تحویل دستگاه اکس تری اقدام کنند.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات اساسی گمرک بیله‌سوار که به عنوان پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشور همسایه است محوطه‌سازی گمرک بیله‌سوار است که فاز اول آن به اتمام رسیده و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

عباس‌زاده گفت: از جمله کارهای اساسی در این گمرک اعزام کارشناسان برای گذراندن دوره‌های تجسس و جستجو برای کشف و ضبط کالاها و مواد قاچاق و همچنین به کارگیری سگ‌های موادیاب در گمرک بیله‌سوار است که به نظر می‌رسد این تجهیزات نیز برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر تا پایان سال در این گمرک مرزی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول