اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

رزمایش نیروی دریایی استکبار را به وحشت انداخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: رزمایش عظیم تخصصی دریایی ارتش‌ جمهوری اسلامی ایران موجب وحشت استکبار جهانی شد و پیام صلح و دوستی را برای کشورهای همسایه به ارمغان آورد.

رزمایش نیروی دریایی استکبار را به وحشت انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهربابک با اشاره به فضائل اسرای کربلا اظهار داشت: حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در جریان اسارت با سخنرانی‌های روشنگرانه چنان پیام عاشورا را به مردم ابلاغ کردند که مردم با چشم اشک‌آلود لعن به بنی‌امیه می‌کردند‌.

وی همچنین با اشاره به شجاعت حضرت زینب(س) گفت: سخنان حضرت زینب(س) پاسخ کوبنده به یاوه‌گوی‌های یزید بود و نشانگر شجاعت و رشادت وصف‌ناپذیر این بانوی قهرمان کربلاست.

منتظری حرکت تاریخی مردم قم در 19 دی را جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن انقلاب اسلامی دانست و گفت: حرکت تاریخی 19

دیماه توسط مردم قم در دفاع از امام راحل بود که این اقدام تاریخی نشانگر بینش و بصیرت بالای مردم قم بود که به لطف الهی این‌ بینش و بصیرت طی 34 سال بعد از انقلاب اسلامی وجود د‌اشته و بسیاری از فتنه‌ها و بحران‌ها را از بین برده است.

امام جمعه شهربابک به سنت حسنه وقف اشاره کرد و گفت: اگر مومنان می‌خواهند تمکن مالی آنها به صورت کار نیک و ماندگار‌ بر‌ای همیشه باشد، کارسازترین و ساده‌‌ترین شیوه آن روی آوردن به سنت حسنه وقف است.

وی سالگرد شهادت مصطفی احمدی‌روشن و شهید‌ رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی ایران در عمر بابرکتش هم رویش داشته هم ریزش، ریزش‌ها را طی انقلاب دیده‌ایم که چگونه بعد از انقلاب نشو و نمو کردند در اختیار بیگانگان و در رأس فتنه‌ها قرار گرفتند، اما رویش‌های آن هزاران دانشمندی است که با عشق و طراوت در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران‌اند.

منتظری به رزمایش عظیم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رزمایش عظیم تخصصی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که موجب وحشت استکبار جهانی شد، پیام صلح و دوستی را به جهانیان به ویژه همسایگان به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/80023/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول