اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

توسعه باشت با پرهیز از خط‌ بازی و باندبازی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت به لزوم پرهیز از خط‌بازی و باندبازی در این شهرستان برای رسیدن به توسعه اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم شهرستان باشت باید موضوعات کور جناحی و باندی و قومی و قبیله‌ای را کنار گذاشت.

توسعه باشت با پرهیز از خط‌ بازی و باندبازی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی صبح امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: باید به امور مردم در این شهرستان با توان مضاعف پرداخته شود چرا که باشت از گذشته‌های دور تاکنون با محرومیت‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند که بخش زیادی از آن مربوط به برخی از کم‌کاری‌ها بوده است.

فرماندار شهرستان باشت ادامه داد: میزان ارزش‌گذاری برای مدیران بسته به کار و تلاش آن‌ها بوده و هنگامی می‌توان یک مدیر را خوب و یا بد و یا متوسط عنوان کرد که به عملکردهایش نگاه کنیم.

رضایی ابراز داشت: شهرستان باشت یکی از مناطقی است که به دلیل حجم بالای مشکلات و نداری‌ها و کمبودها باید مورد توجه بیشتر مسئولان استانی قرار بگیرد و مدیران شهرستانی نیز موفق نخواهند بود مگر این که با عشق و علاقه مشکلات را پی‌گیری کنند.

این مسئول ارشد اجرایی در شهرستان باشت این شهرستان را دارای تمدن و پیشینه با قدمت خواند و گفت: با همه سوابق خوب و ارزنده باشت که در طول تاریخ وجود دارد، کمبودها و مشکلات مانع خودنمایی این قدمت باارزش شده که به دلیل کمبود منابع و ابزارها و امکانات موجبات مهجور ماندن باشت فراهم شده است.

رضایی مردم شهرستان باشت را کم‌توقع و دارای حجب و حیا دانست و گفت: با همه مشکلاتی که وجود دارد کمتر از این مردم توقعات بالا دیده می‌شود و ما مدیران نباید از این حجب و حیا سوء استفاده کنیم.

فرماندار باشت با توجه به این حجب و حیای مردمی به لزوم تکریم بیش از پیش ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: آن‌چه که باید در ادارات و دستگاه‌های این شهرستان نهادینه شود برخورد رئوفانه با مردم و خدمت بی‌منت و بی‌ریا از سوی مسئولان است.

نماینده ارشد دولت در شهرستان باشت به لزوم استقرار هر چه زودتر ادارات و دستگاه‌های این شهرستان اشاره و با بیان اهمیت آن برای توسعه و پیشرفت باشت از مسئولان استانی خواست تا نسبت به مستقل شدن ادارات این شهرستان از گچساران هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رضایی از پی‌گیری‌های ویژه خود برای استقلال ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: هر مسئول و مدیری به اندازه توان خود در این راه گام بردارد و ما نیز با همه توان این ضرورت را پی‌گیری می‌کنیم.

فرماندار باشت به لزوم پرهیز از خط‌بازی و باندبازی در این شهرستان برای رسیدن به توسعه اشاره کرد و گفت: برای خدمت به مردم شهرستان باشت باید موضوعات کور جناحی و باندی و قومی و قبیله‌ای را کنار گذاشت.

وی تدبیر و درایت مسئولان را در راه رسیدن به توسعه مقدم بر هر چیز از جمله اعتبارات دانست و گفت: بسیاری از موارد بدون صرف اعتبارات و هزینه و البته با همدلی و همکاری بین مردم و مدیران انجام می‌شود.

رضایی به برگزاری کنگره ملی امام حسن عسگری(ع) در اسفندماه امسال و در جوار امام‌زاده سید محمد(ع) سرابیز اشاره کرد و گفت: این کنگره بزرگ ملی می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در ابعاد مختلف مادی و معنوی تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/82007/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول