اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم و خانواده ایثارگران

مراسم هفتمین روز دو شهید گمنام در باشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده مردم و خانواده ایثارگران، مراسم هفتمین روز دو شهید گمنام در باشت برگزار شد.

مراسم هفتمین روز دو شهید گمنام در باشت برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز با حضور گسترده مردم، خانواده ایثارگران و مسئولان مراسم هفتمین روز دو شهید گمنام در این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

بر پایه این گزارش در این مراسم فرماندار باشت با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، ترویج، نشر فرهنگ و آرمان شهدا را بالاترین ارزش دانست و گفت: عزت نظام اسلامی از شهیدان بوده چرا که راه جاودانه شهدای کربلا را به خوبی درک کردند.

سید ناصر رضایی ادامه داد: احترام به شهدا در اسلام جزو بالاترین ارزش‌ها محسوب شده و ترویج معارف حقه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به موازات اقدامات دشمنان و تلاش‌های به عمل آمده توسط آن‌ها جلوی هجمه بنیان‌کن این هجوم فرهنگی را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: راه، اندیشه و حرکت شهدا الهام‌بخش و حرکت‌آفرین است و امروز که عصر جنگ فرهنگی و مبارزه نرم است باید بیش از هر زمان اندیشه و آرمان شهدا را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

رضایی اظهار کرد: پس از جنگ از سوی دشمنان در ابعاد گوناگون با رویکردی به نام تهاجم فرهنگی مواجه شدیم که اساس و ریشه و پیوندهای اعتقادی و تاریخی و هویت اسلامی ما به ویژه جوانان را مورد هدف قرار داد.

فرماندار شهرستان باشت یاد و خاطره شهدا را نوعی حرکت الهام‌بخش برای حرکت در مسیر ظلم‌ستیزی دانست و گفت: این حرکت موجب می‌شود کسانی که می‌خواهند راه مبارزه و تعالی را بپیمایند در پیچ و خم مبارزه هدف را گم نکنند.

فرماندار باشت در این مراسم از شرکت بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع و استقبال از دو شهید گمنام قدردانی کرد.

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول