اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید باشت:

هویت تاریخی باشت در کهگیلویه و بویراحمد زبانزد است

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید شهرستان باشت با بیان این‌که هویت تاریخی شهرستان باشت در کهگیلویه و بویراحمد زبانزد است، گفت: کار کردن برای این مردم با چنین پیشینه‌ای موجب افتخار است.

هویت تاریخی باشت در کهگیلویه و بویراحمد زبانزد است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدناصر رضایی صبح امروز در شورای اداری این شهرستان گفت: خدا را شاکر هستیم که در برهه‌ای از تاریخ در حاکمیت اسلام، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود رهبری خردمند و مقتدر و مردمی انقلابی و ولایتمدار خدمت می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر چه داریم از اسلام، انقلاب و روحانیت است و امروز به برکت خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار گرفته و از پشتوانه محکم مردمی برخوردار هستیم، لذا خدمت به این مردم بزرگ‌ترین افتخار است.

رضایی، باشت را شهرستانی نوپا اما دارای قدمتی تاریخی و هویتی ارزنده که جایگاه تعداد زیادی از امامزادگان و همچنین برخوردار از استعداد و مزیت‌های شایسته‌ای در بخش کشاورزی، آب، گردشگری و صنعت است، خواند.

فرماندار باشت وجود نیروی انسانی توانمند و تحصیل کرده در این شهرستان را در کنار مجموعه توانمندی‌های مختلف و حمایت‌های بی‌دریغ دولت و تلاش، همکاری و تعامل مسئولین استان و شهرستانی فرصت ارزشمندی در توسعه پایدار و همه جانبه باشت دانست و تأکید کرد: آنچه از فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار و اشتغال انتظار داریم، مشارکت جدی آن‌ها در عرصه فعالیت، کار و تلاش است.

فرماندار باشت به مدیران و اداره‌ها و کارآفرینان هم تأکید کرد: برای کسب و کار جدید، توسعه کار‌آفرینی و توانمندسازی و ترویج و اشاعه فرهنگ کارآفرینی و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف خصوصاً جوانان از مهارت‌های عمومی کار و تولید باید تلاشی مستمر و پیگیری مداوم داشته باشیم.

انتهای‌پیام/2571/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول