اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

شاعران مورد احترام اهل بیت(ع) بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: امامان ما به شاعران خیلی احترام می‌گذاشتند و در تمام تاریخ شعر یک رسانه جامع و کامل بوده است.

شاعران مورد احترام اهل بیت(ع) بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پنجشنبه شب در آیین بزرگداشت مرحوم فتح‌الله زرین‌کلاه شاعر اهل بیت(ع) اظهار داشت: هر کس بخواهد خدا را فریب دهد خداوند ایمان را از او می گیرد.

وی با بیان اینکه تمام کارهای ما باید برای رضای خدا باشد زیرا اگر اعمالی را برای غیر خدا انجام دهیم، شرک کرده‌ایم، تصریح کرد: انسان ریاکار را در آخرت به بدی یاد می‌کنند و سرنوشت بدی در پیش دارد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شاعران نقش بزرگی در پیشبرد اهداف شهدا داشته‌اند و شاعر با یک بیت شعر می‌تواند اندازه یک کتاب مفهوم را برساند.

وی اذعان داشت: امامان ما به شعرا خیلی احترام می‌گذاشتند و در تمام تاریخ شعر یک رسانه جامع و کامل بوده است و پدران و مادران قدیم از شعر برای تربیت فرزندانشان استفاده می‌کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه شعرای اهل بیت بدون دلیل به این جایگاه نمی‌رسند بلکه به آنها از جانب اهل بیت(ع) مدد می‌رسد، افزود: بالاترین ارزش‌های ما شهدا هستند که مرحوم زرین‌کلاه دانست چگونه از این ارزش‌ها استفاده و نام خود را ماندگار کند.

انتهای پیام/80024/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول