اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان رضوی خواستار شد

ایجاد جایگاه برتر برای انجمن شعر در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان رضوی گفت: باید جایگاه برتری برای انجمن شعر در خراسان رضوی با توجه به وجود شاعران پیشکسوت در این حوزه ایجاد شود.

ایجاد جایگاه برتر برای انجمن شعر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزین جیرانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی شاعران خراسان‌رضوی در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی اظهار کرد: اندیشه در سخن شاعر جایگاه والایی دارد و در جریان های هنری این شعر است که می تواند به تمامی عرصه ها ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: کانون هنرمندان خراسان رضوی در دوره‌های مختلف به وسیله انجمن‌های شعر و ادب برنامه های مختلفی در راستای برگزاری شب شعر و جلسات هم‌اندیشی با شاعران داشته است.

جیرانی افزود: جلساتی که با حضور پیشکسوتان حوزه شعر و ادب برگزار شده سبب تعامل نظرها و اندیشه‌های ارزشمندی در این حوزه می شود و مسئولان می‌توانند با دیدگاه های بالای هنرمندان خصوصا شاعران آشنا شوند و نیازهای آنها را برطرف کنند.

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان‌رضوی بیان کرد: باید هرچه بیشتر به برگزاری شب شعرها و جلسات با حضور هنرمندان توجه شود و همچنین راه اندازی نشریه‌های تخصصی شعر نیز می تواند به این امر کمک شایانی کند.

وی خاطرنشان کرد: کانون هنرمندان خراسان رضوی می‌تواند هسته اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری استان باشد تا تمامی دستگاه‌ها بتوانند برای انجام فعالیت های هنری خود به این سازمان مراجعه کنند که این می‌تواند در حوزه شعر و ادب نقش به سزایی را ایفا کند.

جیرانی عنوان کرد: خراسان رضوی از نظر ظرفیت و استعداد مشکلی ندارد و تمامی هنرمندان آن در کشور جایگاه مطلوبی دارند که با کمی مدیریت و برنامه ریزی می توان خراسان رضوی را به قطب هنری کشور تبدیل کرد.

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان رضوی بیان کرد: نگاه به شعر نباید به یک نقطه معطوف شود بلکه باید به تمامی نقاط استان توجه خاصی شود و با کشف استعدادهای آنها گامی بزرگ در توسعه و گسترش شعر و ادب در خراسان رضوی برداشت.

انتهای خبر/70018/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول