اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از 9 بیمارستان کشوری در دهه فجر

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا دهه فجر امسال 9 باب بیمارستان مجهز دولتی در سطح کشور تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 9 بیمارستان کشوری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد‌جعفر علیزاده عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های مهر ماندگار اردبیل و پارس‌آباد اظهار داشت: این بیمارستان‌ها با ظرفیت بیش از یک‌هزار و 700 تخت در ایام سالگرد پیروزی انقلاب در اختیار هموطنانمان قرار می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد در تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار این استان عزمی جدی داشته و به تکمیل آنها اعتبار لازم را تخصیص دهند.

علیزاده تصریح کرد: ما در تلاش هستیم علاوه بر تجهیز و تکمیل مراکز بیمارستانی با هدف برطرف شدن برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام، بخش اعظمی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه بهداشت و درمان استان را برطرف کنیم.

احداث 144 بیمارستان در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مهر ماندگار پارس‌آباد و بیمارستان 120 تختخوابی این شهرستان خاطر نشان کرد: اکنون مراحل نهایی احداث 144 بیمارستان در سطح کشور در حال اجرا است.

علیزاده اضافه کرد: این بیمارستان‌ها با 24 هزار تخت مراحل نهایی تکمیل شدن خود را سپری می‌کنند که از این تعداد 59 بیمارستان با پنج هزار و 500 تخت و اعتبار هفت هزار و 500 میلیارد ریال جزو پروژه‌های مهر ماندگار است.

وی بیان کرد: ‌قرار است تا پایان دولت دهم همه این پروژه‌ها که مهر ماندگار به شمار می‌روند، تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

علیزاده به افتتاح 20 بیمارستان در سطح کشور در 9 ماهه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: همزمان با دهه فجر 9 بیمارستان دیگر در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این بیمارستان‌ها را شامل :سمنان، دامغان و خرم‌آباد بیان کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود بیمارستان‌سازی در استان با جدیت و تلاشی مضاعف به اتمام رسیده و برای بهره‌برداری در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول از تکمیل و بهره‌برداری سالن‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی تهران خبر داد و گفت: ساخت این سالن شاه‌بیت پروژه‌های اجرایی راه و شهرسازی بود که نسبت به تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای صورت گرفت.

علیزاده به ساخت مصلای امام و همچنین تکمیل مصلاهای دیگر مناطق اشاره کرد و افزود: سهم اصلی مصلای امام تهران با 53 هزار متر مربع به اتمام رسیده و صحن مرکزی آن در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

وی به اولویت تکمیل 13 باب ساختمان اداری در مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: قرار است این ساختمان‌های دولتی در سال 91 به اتمام رسیده و در مراکز استان‌ها تحویل بهره‌برداران شود.

علیزاده از ساخت دو باب فرهنگستان و همچنین برخی پروژه‌های عمرانی کتابخانه‌سازی در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی مصمم است تا با جمع‌بندی پروژه‌های در حال اجرا بخش عظیمی از آنها را آماده بهره‌برداری کند.

انتهای پیام/62006/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول