اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات انقلاب برای مردم است.

دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دستاوردهای دولت را در دهه فجر برای اطلاع مردم توسط مطبوعات بیان کنند، تا آن‌ها در جریان خدمات دولت قرار گیرند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته که مسئولان اداره‌ها علاوه بر حضور پررنگ در برنامه‎های دهه فجر عملکرد خود را به صورت مستند نسبت به قبل از انقلاب مقایسه و به روش‎های مختلف به اطلاع مردم برسانند.

رشیدی بر حضور و همکاری همه دستگاه‎های دولتی و با نشاط برگزار کردن برنامه‎های دهه فجر امسال در شهرستان پلدختر تأکید کرد و گفت: دهه فجر حاصل مجاهدت‎های سالیان متمادی حضرت‌امام (ره) و مسلمانان معتقد است، لذا مسئولان باید تلاش کنند، خدمات انقلاب را برای مردم بازگو کرده و موجبات امیدآفرینی را در مردم زنده کنند.

وی بر حضور جدی مسئولان در مراسم دهه فجر تأکید کرد و گفت: حضور دستگاه‎های اجرایی در برنامه‎های مناسبتی ضرورتی مهم محسوب می‎شود و این حضور باید همراه با شور، نشاط و شادابی باشد.

فرماندار پلدختر دهه فجر را یادمان وحدت ملت ایران دانست و افزود: دهه فجر امسال با هفته وحدت تقارن دارد و همزمانی این دو مناسبت فرصت مغتنمی است که ارزش‎های انقلاب اسلامی به نسل جوان به بهترین شیوه منتقل و سیره پیامبر (ص) و سایر ائمه اطهار برای آحاد جامعه بیان شود.

رشیدی با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد زیر سئوال بردن خدمات دولت هستند، تصریح کرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به اذعان دشمنان نظام نیز یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود و مسکن مهر، آبرسانی و  گاز‌رسانی در دولت جزو دستاورد‌های خوب به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/2304/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول