اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

پروژه‌های مسکن مهر البرز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: به منظور ارائه خدمات بیش‌تر به مردم در این استان تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های مسکن مهر البرز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان عصر امروز در جلسه مسکن مهر استان اظهار داشت: نگاه دولت نهم و دهم به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم نگاه بسیار ویژه‌ای است لذا با اجرای طرح مسکن مهر گامی اساسی را در جهت خانه‌دار شدن قشرهای مختلف مردم برداشته است.

وی ادامه داد: ما نیز با تبعیت از دولت در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام برداشته و با بهره‌برداری هر چه سریع پروژه‌های مسکن مهر به خانه‌دار شدن مردم سرعت بخشیم.

این مسئول با بیان اینکه در کنار ساخت خانه‌های مسکن مهر باید خدمات شهری و زیرساختی نیز باید در این مناطق انجام شود، افزود: ساخت مدرسه، مراکز درمانی، ارائه خدماتی چون آب،‌ برق، گاز و تلفن نیز باید در اولویت مسئولان باشد چراکه مردم با ساکن شدن در منازل مسکن مهر نباید با هیچ کمبودی مواجه باشند.

*بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به بهره‌برداری 15 هزار واحد مسکونی مهر در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: این منازل هم‌اکنون رو به اتمام است و دردهه فجر به صاحبانش تحویل داده می‌شود.

عربیان افزود: تلاش می‌شود تا خدمات‌رسانی به این واحدها هر چه سریع‌تر انجام شود تا این واحدهای مسکونی در زمان تعیین شده بهره‌برداری شود.

*توسعه خدمات‌رسانی به روستاها در اولویت است

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات‌رسانی به روستاها تأکید کرد و گفت: این مهم در اولویت برنامه‌های استانداری قرار گرفته است.

عربیان افزود: در این راستا اعتباراتی که در پایان سال 91 برای تکمیل و اتمام پروژه‌های مهر ماندگار در نظر گرفته شده است براساس اولویت‌بندی‌ها بیش‌تر به منظور توسعه خدمات‌رسانی به روستاها هزینه خواهد شد.

در ادامه این نشست سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار البرز نیز طی سخنانی بر رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در استان البرز تأکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم هر چه سریع‌تر این منازل را تحویل متقاضیان بدهیم لازم است تا دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب،‌ برق، گاز و تلفن همکاری‌های لازم را با هم داشته باشند و با تعامل و همکاری زیرساخت‌های خانه‌های مسکن مهر  را انجام دهند.

کاوه حدادپور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیش‌تر در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان را مهم خواند و ادامه داد: جذب اعتبارات مسکن مهر مستلزم همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌ها است و تلاش مدیران ذیربط موجبات جذب اعتبارات و بهره‌برداری از این پروژه‌های عظیم، در موعد مقرر را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول