اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور بانوان استانداری کردستان:

دهه فجر فرصتی طلایی برای انعکاس خدمات نظام است

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان استانداری کردستان گفت: دهه مبارک فجر فرصتی طلایی برای انعکاس عملکرد و خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

دهه فجر فرصتی طلایی برای انعکاس خدمات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی ظهر امروز در ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر که در سالن دولت استانداری کردستان با حضور بانوان ادارات و سازمان‌های استان برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند و نقش آنان در انقلاب بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

به گفته وی، شهادت 6 هزار و 600 زن در کشور در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گواه این مهم است.

وی افزود: همواره زنان کشورمان دوشادوش مردان در سنگرهای حق علیه باطل از کیان اسلامی و آب و خاک این سرزمین دفاع کرده‌ و در مقابل تهدیدات و تجاوزهای دشمنان قد علم کرده‌اند.

مشاور امور بانوان استانداری کردستان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس بانوان هم در پشت جبهه و هم در میدان جنگ پا به پای مردان مبارزه کرده‌اند.

نصرصادقی در ادامه با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای انعکاس عملکرد و خدمات نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: باید با استفاده بهینه از این ظرفیت خدمات و دستاوردهای نظام را بیش از پیش به مردم  نشان دهیم.

وی اضافه کرد: ایام‌الله دهه‌فجر بهترین زمان ممکن برای اطلاع‌رسانی خدمات دولتمردان، خدمات‌رسانی بیشتر به مردم، افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان از انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

مشاور امور بانوان استاندار کردستان با تاکید بر حضور پررنگ بانوان در برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: هدف از حضور و مشارکت فعال و پرشور بانوان در مراسمات گرامیداشت و آئین‌های ایام‌الله دهه فجر آشناسازی هر چه بیشتر جوانان و نسل آینده با دستاوردها انقلاب اسلامی است.

نصرصادقی بر اهمیت و نقش بانوان در ادارات و دستگاه‌های دولتی تأکید کرد و افزود: بانوان شاغل در ادارات در کنار  انجام درست وظایف کاری باید در تربیت فرزندان و استحکام خانواده نیز تلاش جدی داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه زنان در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مؤثر داشته‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم و اساسی آنان در شرایط کنونی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

در ادامه این جلسه بانوان نماینده ادارات و دستگاه‌های دولتی استان هر کدام وظایف و فعالیت‌های خود را در ایام‌الله دهه مبارک فجر اعلام و بر باشکوه برگزار کردن این مراسمات تاکید کردند.

انتهای پیام/79005/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول