اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نهم دی نمادی از اعتقاد مردم به امامت و ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هر جایی که شیطان باشد آنجا فتنه وجود دارد، گفت: شیطان امروز ما آمریکا و اسرائیل است.

نهم دی نمادی از اعتقاد مردم به امامت و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد.

وی ادامه داد: نهم دی ماه نمادی از اعتقاد مردم به امامت و ولایت است و فتنه‌ای که در سال 88 به وجود آمد باعث شد تا این حماسه عظیم ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: در هر زمانی و در هر جایی که شیطان باشد آنجا فتنه وجود دارد.

وی یادآور شد: امروز هم نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد که از جمله آنها آمریکا است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده تا از توسعه جبهه حق در اقصی نقاط دنیا جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری بر توسعه بصیرت تاکید دارند، گفت: شیطان امروز ما آمریکا و اسرائیل است و آمریکا با ادعای دموکراسی برخی از کشورها را اشغال کرده است و این در حالی است که در داخل همین کشور حقوق اولیه مردم پایمال می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه ایجاد شبهه از توطئه‌های فتنه‌گران سال 88 بود تصریح کرد: فتنه‌گران داخلی و دشمنان خارجی با ایجاد شبهه در صدد بودند تا اساس نظام جمهوری ایران را زیر سئوال ببرند که با حضور میلیونی مردم تمام این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت نابخردانه فتنه‌گران در عاشورای سال 88 ماهیت جبهه باطل را به نمایش گذاشت و همین مساله باعث بوجود آمدن حماسه عظیم نهم دی ماه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان ادامه داد: مردم در حماسه عظیم نهم دی ماه نشان دادند تا پای جان آماده جانفشانی از توحید، امامت و ولایت هستند.

وی با بیان اینکه ارتباط مستقیمی بین امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت وجود دارد یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر باید از همه امورات به‌روزتر باشد.

حجت‌الاسلام دشتکی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که سعادت مادی و معنوی انسان‌ها را به دنبال دارد و همه باید در تقویت امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات نهادینه شود یادآور شد: آسیب‌های موجود در ادارات باید شناسایی و برای آنها باید راه‌حل مناسب پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد افزود: یکی از مصادیق منکرات ریاکاری است که باید این رذیله بد اخلاقی از جامعه ریشه‌کن شود.

وی ادامه داد: شبکه تبلیغی استان با بهره‌گیری از علما و مبلغین نقش اساسی در توسعه امر به معروف و نهی از منکر بر عهده دارد.

دشتکی یادآور شد: برنامه‌ریزی برای توسعه امر به معروف و نهی از منکر برای پرسنل بسیار مهم است و به رشد این فرهنگ کمک می‌کند.

وی گفت: ما قبل از تکلیف‌محور حرکت کردن باید وظیفه‌محور حرکت کنیم و افراد باید بر اساس شرح وظایف خود کارها را به پیش ببرند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول