اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف قزوین:

واقفان نمونه در قزوین تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: همایش تجلیل از واقفان برتر قزوینی به مناسبت هفته وقف با حضور مسئولان ارشد استانی در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

واقفان نمونه در قزوین تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام رضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همایش تجلیل از واقفان برتر به مناسبت هفته وقف در 26 دی ماه ساعت 10 صبح با حضور مسئولان استانی در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با اشاره به اینکه واقفان نمونه استان قزوین در همایش تجلیل از واقفان نمونه توسط مسئولان استانی تجلیل می‌شوند، اذعان داشت: از هر شهرستان این استان یک واقف، هیئت‌ امنا، خادم و خیر نمونه در این همایش تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته وقف، قرارگاه وقف با مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های این استان نیز با مسئولیت مدیر مربوطه تشکیل شده که مسئولان از جمله مسئول امور اوقاف، امور فرهنگی، امور بقاع و امور اجارات اعضای آن هستند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: قرارگاه وقف با هدف اجرای برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ وقف بین اقشار مختلف جامعه تشکیل شده است تا آنان بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین متذکر شد: دیدار مدیرکل و کارمندان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با نماینده ولی فقیه این استان و استاندار قزوین در 20 دی ماه از جمله برنامه‌های این اداره کل در هفته وقف است.

نوروزی ابراز داشت: نشست خبری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین با خبرنگاران رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها، هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌ها و گفت‌وگوی تلویزیونی با صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته وقف است.

انتهای پیام/77009/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول