اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه گردشگری قزاقستان:

تحریم‌ها در توسعه گردشگری سلامت تأثیرگذار نیست

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه گردشگری قزاقستان گفت: تحریم‌ها در توسعه گردشگری سلامت تأثیرگذار نیست و این مسئله نمی‌تواند سدی برای گردشگری کشورها شود.

تحریم‌ها در توسعه گردشگری سلامت تأثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بن هانوم ظهر امروز در حاشیه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: گردشگری سلامت یک صنعت جدید است که در تمام کشورهای دنیا راه‌اندازی شده و باید در این صنعت درآمدزا که سبب جذب بیشتر توریست می‌شود، سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

مدیر توسعه گردشگری قزاقستان افزود: صنعت گردشگری تنها به شکل تاریخی، فرهنگی و یا مذهبی نباید انجام شود، بلکه باید در سایر زمینه‌ها برنامه‌ریزی کرد تا گردشگران مختلفی را به سوی کشورها جذب کرد.

هانوم با اشاره به تحریم‌ها خاطر نشان کرد: تحریم‌ها در توسعه گردشگری سلامت تأثیرگذار نیست و این مسئله نمی‌تواند سدی برای گردشگری کشورها شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه ایران و قزاقستان کشورهای اسلامی هستند، اما مردمان کشور قزاقستان اطلاعات کافی در مورد ایران ندارند که با اطلاع‌رسانی باید آگاهی مردم قزاقستان را در این زمینه بالا برد.

مدیر توسعه گردشگری قزاقستان یادآور شد: ایران دارای جاذبه‌های تاریخی و میراث فرهنگی بسیاری است، همچنین در زمینه پزشکی دارای تجهیزات و خدمات‌دهی مطلوبی است که با تبلیغات مناسب می‌تواند، کشورهای اسلامی مانند قزاقستان را با این خدمات آشنا کرده و آنها را برای پیگیری درمان به سوی خود جذب کند.

این مسئول عنوان کرد: ایران باید استراتژی و بازار گردشگری را در کشور خود توسعه دهد که یکی از این فعالیت‌ها، ایجاد گردشگری در زمینه‌های مختلف است.

هانوم با اشاره به بیمارستان رضوی و نقش آن در جذب گردشگران سلامت اظهار کرد: بیمارستان رضوی به عنوان یکی از بیمارستان‌های اصلی و عمده در ایران مطرح می‌شود که برای توسعه صنعت پزشکی مؤثر است و من خدمات درمانی ایران را در منطقه، قوی ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/70002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول