اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت:

تکنولوژی‌های برتر برای توسعه گردشگری سلامت استفاده شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت گفت: باید شبکه‌سازی و استفاده از تکنولوژی برتر و تبادل اطلاعات برای توسعه گردشگری سلامت در نظر گرفته شود تا بتوان به اهداف در نظر گرفته شده در این مورد دست پیدا کرد.

تکنولوژی‌های برتر برای توسعه گردشگری سلامت استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد جهانگیری در اختتامیه سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: اعتبار بخشی نباید صرفاً به خدمات درمانی تعلق گیرد، بلکه باید تمام حوزه‌های گردشگری سلامت و ارائه‌کنندگان این خدمات نیز بتوانند از اعتبارات استفاده کنند.

نائب رئیس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت افزود: در مرحله‌ بعدی باید موضوع شبکه‌سازی و استفاده از تکنولوژی برتر و تبادل اطلاعات برای توسعه گردشگری سلامت در نظر گرفته شود.

جهانگیری با اشاره به خدمات بیمه‌ای بیماران خاطر نشان کرد: باید حمایت‌های بیمه‌ای از بیماران مورد توجه تمام همکاران قرار گرفته شود؛ همچنین پوشش و کاهش هزینه‌ها توسط سازمان‌های ذیربط و سازمان جهانی برای توسعه گردشگری سلامت مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برای ارائه بیمه به بیماران باید زیرساخت‌های لازم و مشارکت و تبادل خدمات در بستر لازم مورد توجه قرار گرفته شود.

دبیر علمی کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی یادآور شد: خدماتی مانند بیمارستان زنان با محوریت کامل و ارائه خدمات توسط بانوان برای بانوان جهان مورد تاکید قرار گرفته شود تا در آینده در تمام کشورها بیمارستان تخصصی زنان داشته باشیم.

جهانگیری اظهار کرد: امیدوارم در راه توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی به صورت هماهنگ حرکت کرده و به امر گردشگری سلامت که در حفظ و ارتقای جامعه نقش دارد با نگاه جدی نگاه کرده و در این زمینه کوشا باشیم.

وی افزود: همچنین برگزاری کنفرانس‌های علمی مانند گردشگری سلامت که به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی صورت گرفته به صورت سالانه ادامه داشته باشد تا به صنعت گردشگری و پزشکی کشور کمک کند.

انتهای پیام/70010/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول