اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

زنجان ظرفیت ارتقای درجه را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به ارتقای تیپ استان زنجان به 2 گفت: زنجان امکان ارتقاء به تیپ یک را هم دارد.

زنجان ظرفیت ارتقای درجه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به روز 9 دی اظهار داشت: 9 دی در واقع روز بصیرت مردم ایران نامیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز 9 دی مردم با تمام قوا در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادند، افزود: مردم مقابل همه کسانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کردند، ایستادند.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه 9 دی با دو واقعه مهم دیگر نظام جمهوری اسلامی مقایسه می‌شود، ادامه داد: این واقعه با 22 بهمن 57 و هشت سال دفاع مقدس قابل مقایسه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 با تمام قوا و عوامل داخلی و خارجی برای مقابله با نظام آمده بود، تصریح کرد: آنها در صدد خدشه‌دار کردن نظام بودند.

 

*حضور مردم در 9 دی مانع تحقق اهداف دشمن شد

اصفهانیان حضور مردم را مانع تحقق اهداف دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و نظام ایران دانست و گفت: مردم در مواقع مقتضی به وظایف خود عمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر زنجان به ارتقای تیپ استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این ارتقای درجه به مدد تلاش‌های مسئولان استان زنجان محقق شده است.

وی به ظرفیت موجود در استان برای تبدیل شدن به تیپ یک اشاره و تصریح کرد: این امکان به زودی محقق می‌شود.

اصفهانیان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن اربعین حسینی اشاره و این روز را به عاشقان اباعبدالله‌الحسین تسلیت گفت.

*لزوم پیگیری تبدیل زنجان به کلان شهر

عضو شورای شهر زنجان در ادامه این جلسه افزایش قیمت‌ها را موجب کاهش آمار ساخت و ساز در سطح شهر زنجان دانست و اظهار داشت: کاهش ساخت و ساز یکی از دلایل کاهش درآمدهای شهرداری است که منابع درآمدی ثابتی ندارد.

مسعود رضا خوشنام با اشاره به اینکه زنجان یکی از شهرهای مستعد تبدیل شدن به کلان شهر محسوب می‌شود، افزود: قول‌هایی هم برای ارتقای درجه شهرداری زنجان داده شده است.

وی ارتقای درجه شهرداری زنجان را موجب افزایش اعتبارات تخصیص یافته از منابع ملی دانست و اضافه کرد: در تخصیص بودجه‌های ملی ابتدا سهم کلان شهرها را می‌دهند و باقیمانده را در بین دیگر شهرها تقسیم می‌کنند.

خوشنام بر ضرورت پیگیری تبدیل زنجان به کلان شهر تاکید کرد و افزود: شورا و شهرداری زنجان باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

*سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی باید پرداخته شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم پیگیری سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی باید سهم شهرداری را بپردازد.

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر استفاده بهینه از درآمدها تصریح کرد: این درآمدها باید صرف آبادانی شهر شود.

وی بر امانت بودن مسئولیت‌ها در دست مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران باید از فرصت به وجود آمده برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی به پیشرفت‌های شهر زنجان طی چند سال گذشته اشاره و اضافه کرد: همه کسانی که در چند سال اخیر به این شهر رفت و آمد می‌کنند به این نکته تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول