اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز رخ داد

بازدید اعضای شورای شهر همدان از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست

خبرگزاری فارس: اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست همدان بازدید کردند.

بازدید اعضای شورای شهر همدان از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از سه مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست بهزیستی و مراکز خیریه ترنم محبت، گل‌های نسیم 3 و محمد رسول‌الله در همدان بازدید کردند.

در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تقدیر از تلاش‌های مسولان بهزیستی همدان بر کمک‌های افراد خیر بر پیگیری و رفع مشکلات موجود در این مراکز در راستای ایجاد فضایی مطلوب و بانشاط برای کودکان بی‌سرپرست در حد توان شورای اسلامی شهر تأکید کرد.

رضا غلامی‌خجسته خاطرنشان کرد: توجه و حمایت مناسب از این کودکان مطمئناً آینده درخشانی را برای آنان و جامعه اسلامی رقم خواهد زد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید خواستار ارائه کتبی مشکلات و درخواست‌های مسولان و مربیان این مراکز به شورا شد و افزود: در جلسه‌ای با حضور اعضای شورا، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهرداری همدان مسائل و مشکلات این مراکز را بررسی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه‌ رنج‌ محرومیت‌ از داشتن‌ پدر و مادر و سختی‌های‌ آن‌ دارای‌ اجر و پاداش‌ الهی‌ است‌، افزود: مسئولان‌ باید بدون‌ هیچ‌گونه‌ منت و با کمال‌ مهربانی‌ و خیرخواهی‌ به‌ وظیفه‌ خود در قبال‌ این کودکان عمل‌ کنند.

مشکل زمین برای احداث مرکزی برای نگهداری کودکان، تعمیرات ساختمان‌های فعلی مراکز و فضای سبز و وسایل ورزشی از جمله موارد درخواستی مسئولان و مربیان این مراکز بود.

انتهای پیام/2499/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول