اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد

شرکت نکردن اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون فرهنگی

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در کمیسیون فرهنگی کلمه سرمایه‌گذاری را کنار فرهنگی بگذاریم تا جلسات آن نیز تشکیل شود.

شرکت نکردن اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب بعد از ظهر امروز در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد از عدم حضور اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسات اظهار داشت: نمی‌دانم چرا هیچ‌یک از همکاران و اعضای شورا در جلسات کمیسیون فرهنگی شرکت نمی‌کنند.

وی گفت: کاش کلمه سرمایه‌گذاری را به ‌نام کمیسیون فرهنگی اضافه می‌کردیم شاید اعضای این کمیسیون به صورت مرتب در جلسات آن شرکت کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس مصوبات شورای شهر، جلسات کمیسیون فرهنگی در زمان و ساعت مقرر شده برگزار می‌شود اما در اغلب جلسات برخی شرکت نمی‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: به یاد داشته باشیم که مردم در شیراز علاوه بر 9 دی ماه، هشتم دی ماه نیز حضوری پرفروغ و مقتدرانه در صحنه مواجهه با فتنه 88 داشتند و از این بابت باید برای پیشتاز بودن این ملت، به آنان افتخار کرد.

در ادامه عبدالرسول میری یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: ما در جلسات بوده‌ایم، که البته جلسه گذشته به دلیل حاضر نبودن رئیس این کمیسیون تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه نباید با طرح این‌گونه مسائل شخصیت اعضای شورای شهر را در اذهان عمومی تحت‌الشعاع قرار گیرد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر در جلسات شرکت می‌کنند و دلیل آن نیز امضای مصوبات و نامه‌های این کمیسیون است.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول