اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار شد

اهتمام بیشتر برای گسترش صنعت توریسم درمانی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گردشگری هم‌اکنون به‌عنوان یک صنعت ارزآور شناخته می شود، گفت: نیازمند اهتمام بیشتر برای گسترش صنعت توریسم درمانی در کشور هستیم.

اهتمام بیشتر برای گسترش صنعت توریسم درمانی

محمد صالح جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به ارزآوری گردشگران باید برای جذب آنها سرمایه‌گذاری شود و موضوع توریسم درمانی را گسترش داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: صنعت گردشگری به معنای رونق کسب و کار است که در امر اشتغا‌ل‌زایی و افزایش درآمدهای ملی نقش مهمی را ایفا می‌کند و با توجه به این صنعت چرخه اقتصادی بیشتر فعال می‌شود.

جوکار خاطرنشان کرد: پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا از نظر تولیدی و اقتصادی صنعت گردشگری را در برنامه‌های کاری خود قرار داده‌اند.

جوکار در ارتباط با نقش بخش خصوصی در جذب گردشگران سلامت گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های ایران در دانش پزشکی و مراکز سیاحتی باید کشور را از طریق فضاهای مجازی معرفی کنیم و همچنین از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده شود.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی جایگاه بالایی در جذب گردشگران دارند و اگر مردم وارد این حوزه شوند دیگر مشکلات و تنگناها پیش نمی‌آید زیرا مردم نقش اساسی را در جذب گردشگران بازی می‌کنند و دولت باید نقش نظارتی در این حوزه داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کنفرانس های علمی در کشور گفت: کنفرانس‌های علمی علاوه بر اینکه جنبه اطلاع‌رسانی عمومی دارد مباحث تخصصی را مطرح می‌کند و سخنرانی‌های این بخش بسیار حائز اهمیت است و می‌توان از تجربیات سایر متخصصان استفاده کرد و با به کارگیری نتایج به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کرد.

جوکار تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی با قانونگذاری و ساز و کارهای لازم در کشور می‌تواند ورود گردشگران به کشور را تسهیل کند تا حضور آنها بیشتر شود.

انتهای پیام/70002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول