اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان تاکید کرد

ساماندهی صنوف مزاحم در بوکان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: صنوف مزاحم بوکان که سبب ایجاد ناهنجاری صوتی شده و ترافیک شهر را سبب می‌شوند در آینده نزدیک ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی صنوف مزاحم در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حسن عباسی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بوکان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بوکان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود 72 هزار خودرو در بوکان باید متناسب با این میزان خودرو در این شهرستان پارکینگ‌ها نیز افزایش یابد.

فرماندار بوکان با اشاره به افزایش جمعیت در شهرها، تصریح کرد: با افزایش جمعیت در شهرها شاهد افزایش میزان خودرو در این شهرستان هستیم که این امر سبب افزایش ترافیک می‌شود.

عباسی با اشاره به وجود برخی شغل‌های مزاحم در شهر افزود: وجود نمایشگاه‌های متعدد خودرو، مغازه‌های جوشکاری و تانکرسازی در سطح شهر و کنار خیابان‌ها مشکلات ترافیکی متعددی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی این صنوف، خاطر نشان کرد: شهرداری موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انتقال مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهر اقدام کند.

این مسئول با تاکید بر روان‌سازی ترافیک گفت: برای این منظور باید مردم نیز همکاری تنگاتنگی با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول