اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خواستار شد

تسریع در عملیاتی کردن رینگ چهارم ترافیکی در برنامه مدیریت شهری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیاتی کردن رینگ چهارم ترافیکی در محدوده کلان شهر اصفهان باید در اولویت برنامه‌های سال آینده مدیریت شهری قرار گیرد.

تسریع در عملیاتی کردن رینگ چهارم ترافیکی در برنامه مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خلق و ثبت حماسه جاوید نهم دی‌ماه توسط مردم ولایتمدار و با بصیرت کشور در سال 88 اظهار کرد: در این روز مردم آگاه و بصیرمان با زدن تودهنی محکم به حرمت شکنان عاشورا ثابت کردند همیشه در دفاع از نظام اسلامی، انقلاب و ارزش‌های آن از جان خود هم دریغ نمی‌کنند.

وی با گرامیداشت ‌نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: مردم با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی این روز بار دیگر ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب، نظام و اسلام ثابت کردند با قدرت و قوت از نظام، انقلاب و کشور دفاع می‌کنند و هرگونه اقدام و تحرکی را علیه انقلاب در نطفه خفه می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358، تصریح کرد: حضور رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در همایش روسای شوراهای اسلامی استان‌ها و درخواست همکاری در جهت از بین بردن بی‌سوادی در کشور، موید اهمیت این موضوع برای مدیریت شهرها به ویژه کلان شهرهاست.

وی لزوم تحقق کامل فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای محقق شدن این مهم همکاری رسانه‌ها و مدیریت شهرها به ویژه کلان شهرهای کشور و به‌کارگیری امکانات شهری و تبلیغی ضروری است.

نصر اصفهانی خواستار همکاری مدیریت شهری اصفهان با مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی شد و گفت: این مدیریت باید با به‌کارگیری امکانات موجود تبلیغات شهری و رسانه‌ای در جهت تحقق فرامین امام راحل تلاش کند.

وی همچنین خواستار تقویت حمل و نقل عمومی و افزایش اعتبارات ویژه در بودجه سال آینده شهرداری شد و افزود: تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، راه‌اندازی مترو و تراموا و توسعه بی.آر.تی باید در دستور کار سال آینده مدیریت شهری اصفهان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با قدردانی از همکاری‌های پلیس راهور با مدیریت شهری برای کاهش و روان‌سازی ترافیک در این شهر تصریح کرد: عملیاتی کردن رینگ چهارم ترافیکی در محدوده کلان شهر اصفهان باید در اولویت برنامه‌های سال آینده مدیریت شهری قرار گیرد.

انتهای پیام/63012/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول