اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

عملکرد شورای ترافیک سنندج رضایت‌بخش نیست/ اعضای شورای ترافیک از مردم عذرخواهی ‌می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج با اذعان به عملکرد ضعیف شورای ترافیک سنندج، از مردم این شهر عذرخواهی کرد و بر رفع این معضل شهری طی چند روز آینده و در قالب طرحی منسجم خبر داد.

عملکرد شورای ترافیک سنندج رضایت‌بخش نیست/ اعضای شورای ترافیک از مردم عذرخواهی ‌می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل در جلسه ویژه رفع مشکلات ترافیکی شهر سنندج که با دستور استاندار کردستان برگزار شده‌ بود، اظهار کرد: متأسفانه عملکرد شورای ترافیک سنندج علی‌رغم تلاش‌های گسترده اعضای آن بسیار ضعیف بوده و سرعت امور بسیار پایین است.

میرزایی‌اصل با صراحت از مردم سنندج به دلیل عملکرد ضعیف شورای ترافیک و پاسخگویی ضعیف این شورا به دغدغه‌های آنان در این خصوص عذرخواهی کرد و افزود: با جدیت هرچه‌ تمام‌تر برای رفع این مشکل تلاش خواهیم کرد و بدون شک برگزاری جلسه ویژه برای رفع ترافیک سنندج نشان از نارضایتی بالای مردم در این خصوص دارد.

فرماندار سنندج اظهار داشت: برای رفع مشکل ترافیک سنندج تصمیمات کارشناسی دقیقی گرفته شده و طرح‌های بسیاری نیز در شورای ترافیک مصوب شده‌ است که متأسفانه بسیاری از این طرح‌ها تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: همه اعضای شورای ترافیک سنندج به مردم ولایت‌مدار این شهر قول می‌دهند که طی روزهای آینده با اجرایی کردن طرحی منسجم برای معضل ترافیکی سنندج چاره‌اندیشی کرده و این امر را ساماندهی کنند.

مهدی حسام‌شریعتی شهردار سنندج نیز در این جلسه از تکمیل طرح مانیتورینگ ترافیک سنندج و نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در محدوده‌های میادین و چهارراه‌های اصلی شهر خبر داد و افزود: با جدیت هرچه تمام برای خدمت‌رسانی حداکثری به مردم تلاش خواهیم کرد و وضعیت وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه تاکسی‌ها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن هماهنگ‌تر و منسجم‌تر از گذشته برای خدمت‌رسانی به مردم سامان داده خواهد شد.

انتهای پیام/79006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول