اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جهاد دانشگاهی کشور:

جهاد دانشگاهی گرایشی به موازی‌کاری ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی گرایشی به موازی‌کاری ندارد.

جهاد دانشگاهی گرایشی به موازی‌کاری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، محمدحسین ایمانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال انجام کارهای زمین مانده بوده و گرایشی به موازی‌کاری ندارد.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلابی در زمینه‌هایی که احساس نیاز کند وارد می‌شود، ادامه داد: جهاد دانشگاهی با وجود تمام توانمندی‌هایی که در عرصه‌های مختلف دارد متاسفانه آنچنان که شایسته است به جامعه معرفی نشده که برگزاری دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای این نهاد علمی در عرصه‌های مختلف در راستای معرفی آن بوده است.

ایمانی اظهار کرد: در این نمایشگاه از بین هزاران طرح تحقیقاتی انجام شده در این نهاد، 300 محصول که مشابه آن در کشور وجود نداشت، انتخاب و در معرض دید عموم قرار داده شد.

وی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش با برپایی مراکز آموزش عالی، علمی کاربردی و آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت به دنبال افزایش توانمندی‌های اقشار مختلف مردم است.

ایمانی با بیان اینکه در حال حاضر 114 دانشجوی دکترا در دانشگاه علم و فرهنگ در حال تحصیل هستند، گفت: آموزش عالی این نهاد، شغل محور است و ما علاوه بر ارائه مدرک تلاش می‌کنیم زمینه اشتغال دانشجویان را نیز فراهم کنیم.

وی گفت: وزارت علوم به دنبال سامان دادن به وضعیت دانشجویان خارج از کشور بوده و از جهاد دانشگاهی نیز خواسته شده در این خصوص با وزارت علوم همکاری کند و ما در دانشگاه علم و فرهنگ می‌توانیم این کار را عملی کنیم .

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی کشور تاکید کرد: در منطقه آزاد ارس نیز به دنبال موازی‌کاری با سایر دانشگاه‌های موجود در منطقه نیستیم و به دنبال رشته‌هایی هستیم که در سایر پردیس‌ها وجود ندارد.

وی یادآور شد: طراحی رشته‌های ما براساس نیاز بوده و تاخیر در ایجاد دانشگاه علم و فرهنگ در این منطقه نیز به خاطر این است که ما به دنبال کارهای تکراری نیستیم بلکه کاری حساب شده و با در نظر گرفتن تمام جوانب انجام می‌دهیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه گفت: این نهاد علمی فعالیت‌های خود را در منطقه آزاد ارس گسترش می‌دهد.

احمد فرشبافیان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در منطقه آزاد ارس برای استقرار بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی در این منطقه افزود: جهاد دانشگاهی برای ایجاد دفاتر این نهاد در منطقه آزاد ارس بسیار جدی است تا بتواند فعالیت‌های خود را در این منطقه توسعه دهد.

انتهای پیام/60001/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول