اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز علمی‌ کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد خبر داد

پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه بجنورد از پذیرش بدون کنکور دانشجو در هشت رشته کاردانی پودمانی در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، سکینه یزدان‌پناه اظهار کرد: این مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حسابداری واحدهای تولیدی و صنعتی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری مالی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی فنی برنامه سازی کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

وی کاردانی فنی اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی فنی شیمی صنعتی، کاردانی فنی شیمی صنایع غذایی و کاردانی شیمی شوینده‌ها، آرایشی و بهداشتی را از دیگر رشته‌ها اعلام کرد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در این رشته‌ها از میان داوطلبان زن و مرد، بومی و غیربومی، شاغل و آزاد دانشجو پذیرفته خواهد شد، گفت: پذیرش دانشجو به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی خواهد بود که نام‌نویسی از سوم دی ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا دهم دی‌ماه ادامه می‌یابد.

سرپرست دانشگاه علمی‌ کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد خاطرنشان کرد: دانشجویان پذیرش شده در این رشته‌ها، ورودی بهمن ماه سال جاری محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند دفترچه راهنما را از باجه‌های پستی تهیه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز، واقع در ابتدای سایت اداری ارکان مراجعه و یا با شماره تلفن 3 و 2285742 - 0584 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/63001/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول