اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سه دهه انتشار مداوم و بدون وقفه

«صبح ساحل» هرمزگان سراسری شد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول صبح ساحل با بیان اینکه انتشار این روزنامه در سه دهه اخیر مستمر و بدون وقفه بوده است، از پیوستن این روزنامه به جرگه روزنامه‌های سراسری خبر داد.

«صبح ساحل» هرمزگان سراسری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قاسم کرمی امروز در نشستی با بیان اینکه روزنامه صبح ساحلی از این پس در گسترده ملی توزیع می‌شود، اظهار داشت: روزنامه صبح ساحل به عنوان نخستین مطبوعه استان هرمزگان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یکی از قدیمی‌ترین مطبوعات محلی کشور به شمار می‌رود.

وی افزود: این روزنامه بعد از نزدیک به 30 سال انتشار مستمر و بدون وقفه در جنوبی‌ترین نقطه ایران و در شرایطی که به لطف استقبال مردم شریف این سامان به بالاترین میزان تیراژ در بین مطبوعات محلی و ملی ورودی به این استان دسته یافته است فعالیت خود را در بعد ملی آغاز می‌کند.

این پیشکسوت مطبوعاتی در هرمزگان، افزود: صبح ساحل در دور و بعد جدید فعالیتی خود با هدف معرفی مناسب توانمندی‌های بی‌بدیل هرمزگان در تمام حوزه‌ها و از جمله در بخش‌های اقتصادی نظیر صنایع، آبزیان و شیلات، کشاورزی، گردشگری، معادن و انرژی، بنادر و دریانوردی، ترانزیت کالا و حمل و نقل، گمرکات و مناطق آزاد و همچنین ارائه چشم‌اندازی واقعی و درست از فرهنگ غنی اجتماعی مردم نجیب و صبور این منطقه و بازتاب دست‌آوردهای گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضمن ارتقا فعالیت کیفی خود در حوزه محتوایی، از این پس به لحاظ گستره انتشار نیز سراسر ایران اسلامی را در بر خواهد گرفت.

وی افزود: در دوره جدید فعالیت همچنین تلاش خواهیم کرد که با ایفای نقش اطلاع‌رسانی فرامنطقه‌ای خود در مرز جنوبی کشور مروج‌گفتمان ایران اسلامی باشیم.

مدیر مسئول صبح ساحل در پایان ضمن قدردانی از مخاطبان این روزنامه، ارتقا گستره فعالیت صبح ساحل را به عنوان ایجاد امکانی جدید برای رشد و خودباوری روزنامه‌نگاران و اهالی فرهنگ و قلم استان قلمداد کرد.

وی گفت: بی‌شک برای پویایی این روزنامه بیش از پیش نیازمند همکاری مسئولان، فرهیختگان، اندیشمندان و کارشناسان هرمزگانی هستیم.

صبح ساحل از 12 آذر 1364 انتشار خود را در گستره هرمزگان آغاز کرده است.این روزنامه شنبه شانزدهم دی‌ماه دوره جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/2310/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول