اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان خبر داد

آغاز ثبت‌نام در سرای روزنامه‌نگاران کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان از آغاز ثبت‌نام خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان برای عضویت و بهره‌مندی از خدمات این سرا خبر داد.

آغاز ثبت‌نام در سرای روزنامه‌نگاران کردستان

خبات ساعدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: سرای روزنامه‌نگاران با هدف ایجاد فضایی مناسب برای ارتباطات، تعاملات و نشست‌های خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی کشور در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در هفته‌جاری نیز ششمین دفتر استانی این سرا در استان کردستان افتتاح شد.

وی افزود: در برنامه‌ریزی اولیه برای فعالیت‌های سرای روزنامه‌نگاران مقرر شده است تا با برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی سطح گفتگوی جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور و وفاق و همدلی خانواده مطبوعات افزایش یابد لذا امید است در استان کردستان نیز این اهداف عملی شود.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان تصریح کرد: ایجاد محیطی صمیمی و با نشاط برای دیدار و تبادلات فکری روزنامه‌نگاران با یکدیگر و تقویت زمینه‌های همکاری و هم‌اندیشی آنها، ایجاد محلی برای انتقال تجربیات استادان و محققان علوم ارتباطات، چهره‌های شاخص رسانه‌ای و مدیران باسابقه مطبوعاتی به نسل جدید روزنامه‌نگاران و مجالی برای هم‌فکری‌های مستمر درباره کیفی‌سازی مطبوعات در استان از جمله اهداف تشکیل این سرا به شمار می‌آید.

ساعدی افزود: تلاش در راستای تشکیل تعاونی‌های مسکن و تعاونی مصرف روزنامه‌نگاران و ارتقای خدمات رفاهی به اصحاب رسانه استان و همکاری و کمک به برپایی نمایشگاه‌های تخصصی انفرادی و گروهی در حوزه روزنامه‌نگاری از جمله اهداف تعیین شده برای سرای روزنامه‌نگاران در کردستان است.

وی اعلام کرد: پس از تکمیل مدارک مورد نیاز برای عضویت در سرای روزنامه‌نگاران استان و ارسال این مدارک به دفتر مرکزی سرا کارت رسمی برای اعضا صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با صدور این کارت‌ها ضمن اینکه فعالان رسانه‌ای  از خدمات داخل استان بهره‌مند می‌شوند از سایر خدمات و تسهیلاتی که دفاتر دیگر استان‌ها  برای اعضای سرا فراهم کرده‌اند می‌توانند بهره‌مند شوند.

ساعدی اظهار داشت: تلاش در مسیر برپایی کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برای روزنامه‌نگاران، برپایی آزمون‌های تخصصی تعیین سطح علمی اعضا و صدور گواهی‌های معتبر، برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات و تلاش در مسیر ارتقای کیفی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان از دیگر اقدامات تعریف شده برای سرا بوده که امید است با استقبال و تلاش همه فعالان مطبوعاتی استان و حمایت مسئولان استانی عملیاتی شود.

وی اعلام کرد: سرای روزنامه‌نگاران تشکلی صنفی نیست، بلکه مرکزی برای ساماندهی خدمات ارائه شده به اصحاب رسانه استان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: خانه مطبوعات تنها مرجع و تشکل صنفی در خصوص فعالیت‌های مطبوعاتی در استان به شمار می‌آید و این سرا نیز جزئی از کمیته رفاهی خانه مطبوعات استان است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان در پایان افزود: اصحاب رسانه استان با مراجعه به دفتر سرای روزنامه‌نگاران استان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و تکمیل مدارک مورد نیاز می‌توانند عضویت خود را در این سرا به ثبت رسانده و از خدمات سرا بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/79006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول