اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منصوری‌رضی مسئول هیئت داوران جشنواره فجر گیلان شد

خبرگزاری فارس: علی منصوری‌رضی مدرس روزنامه‌نگاری و پیشکسوت مطبوعات کشور مسئول هیئت داوران نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان شد.

منصوری‌رضی مسئول هیئت داوران جشنواره فجر گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هیئت سه نفره داوران نهایی جشنواره مطبوعات فجر گیلان با تصویب ستاد دهه فجر گیلان و رئیس جشنواره مشخص شدند.

علی منصوری‌رضی مسئول کمیته داوران جشنواره با اشاره به شیوه داوری در داوران نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فجر گیلان اظهار کرد: داوری در بخش نگارشی و عکس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه داوران میانی از بهترین و باسابقه‌ترین اساتید رسانه‌ای گیلان هستند، افزود: داوران نهایی نیز متشکل از سه نفر از مدرسان ملی روزنامه‌نگاری هستند.

این مدرس روزنامه‌نگاری با تأکید بر دقت در داوری‌ها، گفت: داوری با روش کدگذاری آثار در دبیرخانه مرکزی جشنواره اجرایی شده و داوران از نام خبرنگار، نشریه و دیگر ویِژگی‌های اثر بی‌اطلاع هستند.

مسئول کمیته داوران جشنواره مطبوعات فجر گیلان تصریح کرد: داوری در دو بخش میانی و نهایی اجرایی شده و داوران بخش عکس نیز از مدرسان عکاسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی هستند.

منصوری‌رضی با بیان اینکه هیئت داوران ضمن احترام به نویسندگان و خبرنگاران گیلانی درخواست می‌کند تا آثار کیفی به دبیرخانه ارسال شود، اظهار کرد: گیلان از استان‌های پیشرو در حوزه رسانه کشور است.

به گزارش فارس، علی منصوری‌رضی مدرس روزنامه‌نگاری و پیشکسوت مطبوعات کشور، مدیر مسئول هفته‌نامه گلستان مهر و رئیس خانه مطبوعات گلستان است.

دارا بودن بیش از دو دهه فعالیت مطبوعاتی و تدریس در مراکز علمی و دوره‌های آموزشی از جمله سوابق اجرایی و علمی منصوری‌رضی است.

انتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول